Followers

♥ Cari2 Kat Sini ♥

Thursday, July 21, 2016

♥ Damia Nurin Balqis Vs Danish AL Ayden ♥

Lama tak bersiaran.....nak up gambar dua beradik ni masa kecik...
kalo tengok dua beradik ni sama tak muka masa kecik2 dulu....
yg blah atas tu gambar kakak Damia
yang blah bawah tu gambar Adeq Danish....


Monday, June 27, 2016

♥ Presenting Our Lil Hero - Danish AL Ayden ♥

Alhamdullilah, Syukur Kehadrat Illahi, sekali lagi diberi nikmat mengandung & melahirkan anak ke 2 kami....
Syukur juga kami berdua selamat & Sihat....

Semoga dengan kehadiran Cahaya Mata ke2 kami ini, akan lebih mengeratkan lagi kasih sayang antara kedua Ibu Bapa & Anak2.....Dan Semoga kami berjaya mendidik Amanah Allah ini menjadi anak yang Soleh dan Membahagiakan Kedua Ibu Bapanya...Aammiin...

Mamy bersalin Emergency Czer due to Macrosomic Baby (Big Baby)
ape2 pun yng penting kami berdua selamat....

later mamy citer kronologi deliver Danish k...




Friday, June 24, 2016

♥ Baling Belakang ♥

Throwback....Zaman kanak2 adalah zaman yang paling seronok kan
ni gambar time mamy sekolah rendah dulu
mamy mmg aktif masa sekolah rendah dulu
mcm2 acara mamy join 
ni acara pakaian beragam....
cer teka cer teka yang mana satu mamy....
mamy masih kenai lg kawan2 dalam gambar tu
ada yang masih mamy contact thru FB....


♥ Perkongsian Bersama ♥

Sharing is Caring...
Ada betulnya juga....
leh la dipraktikkan nanti...


Tabung Balqis

Disclaimer (T&C)

All content provided on this blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site. The owner will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

We grant you a nonexclusive, nontransferable, limited right to access, use and display the blog and the materials provided hereon, provided that you comply fully with these Terms and Conditions of Use.

This policy is subject to change at anytime.