Followers

Thursday, May 7, 2009

Ape Kes????

Semalam tetibe je papa jadi rajin kemas rumah sampai kol 12.30 pagi.... mama dok sibuk layan blog...papa dok sibuk nak kemas rumah....aqish plak jadi tukang ngaco...

Malam semalam gi beli meja tulis Aqish...ye la memangdangkan Aqish pun dah besar kan....dah pandai menulis....so papa belikan meja untuk Aqish menulis...tapi mama amik kesempatan gunakan meja Aqish sebagai tempat mama nak berblogging...ku...wa...ku...wa.....

Sebelum ni mama memang dah tak tido atas katil sejak peristiwa Aqish jatuh katil ari tu...tapi semalam papa pasang balik katil tu sebab nak kemas bilik nombor 3 tu....jenuh la papa pikir nak letak camne katil tu tak bagi Aqish jatuh katil lagi...last2 dapat la satu possing....api cam tak sesuai je.....nak wat camne.....

Tengok la aksi anak dara mama kalo dapat bergambo dengan tak berbajunyer.....suke sesangat la manjat kusi tu sampai terjatuh berdebob.....bukan main sengih lagi.....

6 comments:

mummYaeesh said...

wah ganeh betul anak dara sorang ni yerk..smpai mcm tu skali position katil jdnye..
takpe la yg penting aqish tak jatuh lagi...woohoo

Mama_Aqish said...

to Mummyaeesh : memangganeh pun hak tu yang jatuh katil...kusi tu pun baru je beli dah terjatuh dari kusi tu berdebub....ape laie kuat la bunyi siren ambulan pastu...nak minta pujuk.... memang lasak betul Aqish ni badan je kecik...tapi kalo nak tau....aqish ni dengan semut pun dia takut....ku...wa...ku...wa...

Yan said...

ermm Qispn abbi dia terpaksa bukak katil sbb ade 2-3 kali jatuh ms dia umur 6 bln dulu

[-suziey-] said...

oooppss seksinye aqish..amboih,..aQeel dh jeling nih..ekekek:"D

Momma Mia said...

alahai aqish seksi laaaa

Momma Mia said...

alahai aqish seksi laaaa

♥ Cari2 Kat Sini ♥

Tabung Balqis

Disclaimer (T&C)

All content provided on this blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site. The owner will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

We grant you a nonexclusive, nontransferable, limited right to access, use and display the blog and the materials provided hereon, provided that you comply fully with these Terms and Conditions of Use.

This policy is subject to change at anytime.