Followers

Saturday, May 9, 2009

Aqish Gi Mana Ari ni???

Semalam mama plan nak ajak papa gi JUSCO Kepong...sebab mama nak beli handbag dengan kasut...kan ari ni Mother's Day....so papa janji nak bawa mama gi jalan2 sambil beli barang yang mama kenan....sonoknyer...

Tapi alih2 pagi ni tup2 papa ajak gi Mydin Subang plak sebab papa nak pi cari barang papa...hu...wa....frustnyer...tapi papa janji petang @ malam karang papa bawak mama pi Jusco Kepong....ape2 je lah...janji dapat pegi...

So kuar rumah pagi tadi lepas mama siap masak untuk makan tengahari & kemas rumah dalam kol 11.00 pagi.....Sampai MYDIN dalam kol 11.30 pagi....ronda2 Mydin usha2 barang mama beli towel 3 helai....aksesori maintenance Puteri mama ni....barang papa....mama tak plan pun nak beli ape...sebabnyer esok pagi ingat nak gi pasar pagi Shah Alam...pastu nak singgah Tesco sekali...nak beli barang2 nak wat Mee Kari esok...papa teringin...

Beli barang kat Mydin tak banyak mana cuma 13 item je...tapi ada sale Enfagrow A+ kat Mydin RM80.69...tapi minggu lepas mama dah beli kat Tesco 4 tin......lepas habis bayar pi tempat menan....tengok la aksi Aqish kalo dapat naik menan ni....confirm tak mau balik....

Kengkonon Bawak kete la tu.....
Siap main gear lagi...nak tambah kelajuan
naik kapal terbang plak.....


Papa ajak balik...tapi Aqish tak mau balik....

1 comment:

mummYaeesh said...

hamboiii awalnye masak..kul 11 da siap!cayork2!

sama dengan yaeesh klu dtg subang..kete sport merah tu adalah perkara wajib yerk..lg satu kuda kat lobby bwh tu!

♥ Cari2 Kat Sini ♥

Tabung Balqis

Disclaimer (T&C)

All content provided on this blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site. The owner will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

We grant you a nonexclusive, nontransferable, limited right to access, use and display the blog and the materials provided hereon, provided that you comply fully with these Terms and Conditions of Use.

This policy is subject to change at anytime.