Followers

Friday, May 15, 2009

Tranformasi....Ape Kes???

Hari ni update sikit Al-kisah kasut mama yang selalu mama pakai masa kat Opis...citer ni tak la glamour sangat pun....

Kasut Baru Mama Setelah ditranformasikan....tapi awas...ini bukan CROC....

Dah koyak...tapi diperbaiki dengan cellotape & stapler berkat usaha mama & kawan mama....

Kira dah leh hantar ke Muzium kasut ni....sebab sungguh unik....
Bukan sebelah jer yang koyak...tapi kedua2nyer sekali...
Akhirnya kasut ni mama bagi kat kawan mama....jimat punyer pasal sampai sanggup tak nak ganti kasut baru...padahal bukannyer mahal pun.....
Kreatif tak mama????sape ada nak repair kasut hantar kat mama ek.....mama leh tolong repairkan....
Layankan Aje la......

8 comments:

neezareef said...

kretip tuh...
as long kasut elok lg
appearance je yg buruk tp leh ditransform sbegitu...

zh-ena said...

hehehe siap di solatape lagi..mmg blh hantar kat mma lah utk repair kasut :D

Queenin Murni said...

heheheh! ppstt pstt..

dulu masa skolah pon saya kreatif mcm nilah..
masa skolah dulu kan ke ske pakai kain labuh2..sampai koyak2 bawahnyer.. jadi saya stapler jek bila dah koyak.. ahahhaha!

by the way.. sy link ur blog yer mama! :)

naurah makwa said...

alah..nak pakai kat opis jer..selipar jamban pun jadi..cam naura ni ha..buruk benor rupa kasut naura nih kalau akak dapat nengok..huhu

CT said...

wahhh grandnya kasut pakai kat ofis..:) kami pakai selipar jepun saja...

mama uzma said...

hehhee...
mmg kretip...

apa org kata...
gun sampai habis...
bagus2....

Noy said...

hehehe..siap plaster tu..hehehe...kat sini slipar tu ader yg $1.80..bukan ader yg nampak pun ...ye tak,mamaAqish? ;)

mummYaeesh said...

ahaks!comeynye guna tape + stapler!woohoo..

♥ Cari2 Kat Sini ♥

Tabung Balqis

Disclaimer (T&C)

All content provided on this blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site. The owner will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

We grant you a nonexclusive, nontransferable, limited right to access, use and display the blog and the materials provided hereon, provided that you comply fully with these Terms and Conditions of Use.

This policy is subject to change at anytime.