Followers

Monday, June 22, 2009

Cameron - Part 7

Ni masa kat kedai ole2 tadi gak...mesti semua orang jemu asyik tengok gambo mama je...pedulik ape mama...blog ni mama yang punyer sukatilah nak letak berapa banyak gambo mama...he....he....boleh gitu????layankan aje la gambo2 ni k......kalo nak komen ape2 dipersilakan lah...

Ala2 ayu gitu....

Possing sakan...asyik2 mama...asyik2 mama....nama blog pun "MAMA_AQISH" so mesti la banyak gambo mama & Aqish...tak gitu???
Tetantik pokok2 kat sini.....tapi tengok je la...tak de budget nak beli pun...jenjalan jer...
Mama Dgn Asyu....kitorang berdua la yang paling sakan amik gambo...

p/s ada lagi sambungan nyer tau....jangan lupe review k....

9 comments:

zh-ena said...

mama suker wat tanda peace..cute jea

MaMa aYiN_FaSHa said...

harus posing bagai...hehehe

mummYaeesh said...

yelah takkan nak letak gambar tanggachi lak kan kat blog mama..woohoo! ok la tu..dulu jarang tgk pic mama aqish..rasanye start holiday kat pd baru nampak pic mama aqish..weehooo

miela77 said...

Memangla...tapi kalau perasan la kan, gambar mama lagi banyak dari gambar Aqish....hahhahaha

miela77 said...

Ada ke borong kaktus tuh...murah2 weh..

Mama_Aqish said...

To Zh-ena : saje je...tapi papa marah kata cam budak2

Mama_Aqish said...

to mama ayin : kali ni memang turn mama yang possing bagai nak rak

Mama_Aqish said...

to mummyaeesh : betul tu...mesti la letak gambo kita kan....sebelum ni low profile..la ni high profile...leh gitu???

Mama_Aqish said...

to miela77 : memang gambo mama yang paling banyak....tak beli pun kaktus....tak minat la

♥ Cari2 Kat Sini ♥

Tabung Balqis

Disclaimer (T&C)

All content provided on this blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site. The owner will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

We grant you a nonexclusive, nontransferable, limited right to access, use and display the blog and the materials provided hereon, provided that you comply fully with these Terms and Conditions of Use.

This policy is subject to change at anytime.