Followers

Monday, June 29, 2009

Setelah Kepenatan.....

Balik keje semalam kol 10.00 malam...sampai rumah dalam kol 11.50 pm....sian Aqish...bayangkan dari pagi kol 10.30 pagi dok kat opis mama sampai kol 10.00malam...tak tido....masuk je dalam kete Aqish terus tido....sian Aqish & papa kepenatan....dah tak sedo langsung.....

ni memang stail aqish tido kalo dia penat sangat....mesti tido kat atas badan papa....

Sampai je rumah terus salin baju Aqish wat susu bagi aqish sambung tido....
Dan yang paling sedeynyer.....ari ni papa terpaksa EAL sebab Aqish tak sihat & papa kepenatan tunggu mama balik keje semalam....mama rasa bersalah sesangat....
p/s sape yang ada mengalami masalah yang sama macam mama ni?????

12 comments:

ayousha said...

comelnyer aqish tido mcm tu....

siti nurbaiya said...

mmm.. kalau sy tpaksa oncall cam tu la, hubby yg jaga..

ct rahani said...

nampak comel sgt aqish tido stail gitu..

~Firsya~ said...

walla aqish...aqish dh ssuhat lom?

~~ciklinn~~ said...

alahai ciannyer aqishh kepenatan betull tu ha.....

masa linn keje sblm ni selalu gak dlm keadaan camtu.... tapi itulah kan dah nama pun keje kan.... tapi ok gak dia ikut sekurang2nya walau sibuk kita nampak dia buat apa....

hihihihih iyer2 jer linn kan.... hahahhahhah

adda said...

sedeynyer baca citer sedey mummyaqish.. tabahkan hati.. pelan2 le carik keje lain yee

Noy said...

nasib baik aqish cute jer kan..kalau bdn macam darwish tu(18.4kg) n tido atas bdn kiter memanjang,semput laa..hehehe..

psstt:EAL ni aper?

lily azliyana @ mama zara said...

huhu..klu sy mmg tak sanggup kena kerja weekend, straight 12hrs pulak tu. mungkin slow2 leh survey kerja lain kot. utk wanita yg berumahtangga ni sesuai cr kerja yg weekdays jek. weekend adlh wktu rehat utk keluarga..

nway, gud luck mama aqish! hope sume urusan dipermudahkan..=)

zh-ena said...

comel nyer aqish tido mcm tu..umairah duk baring atas babah dia bila nak bermanja jea..

kita bila sama2 keja terpaksa la mengalah utk jg ank kan..tukan tanggangjawab bersama..

kakyong said...

mama aqish dah tukor header yer... cantik plak latar Cameron

mummy_ayu said...

sian aqish..tak pe, kalu u busy hubby plak cuti jaga..fair la kan..sian u gak, busy keja kan..nanti dah settle rehat ok.

me n de alisha said...

alahai kesian Aqish...manja betul ngan papa dia yer...

♥ Cari2 Kat Sini ♥

Tabung Balqis

Disclaimer (T&C)

All content provided on this blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site. The owner will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

We grant you a nonexclusive, nontransferable, limited right to access, use and display the blog and the materials provided hereon, provided that you comply fully with these Terms and Conditions of Use.

This policy is subject to change at anytime.