Followers

Tuesday, June 16, 2009

VCD KARAOKE LAGU AQISH

Ingat tak Entry mama sebelum ni pasal nak belikan Aqish VCD lagu ABC....ya...akhirnya mama berjaya jugak beli VCD tu ....mama beli kat K4.....siap karaoke lagi dengan Aqish...tapi mama la yang lebih2 nyanyi....aqish nyanyi gak tapi pakai bahasa Aqish sendiri la...THAI + VIETNAM....mama pun tak paham ape yang Aqish nyanyi...tapi Aqish pandai wat gaya bile time nyanyi lagu Twinkle2 Little Star....

Ada macam2 lagu kat dalam VCD ni....

Ni Volume satu punyer.....bebudak zaman sekarang ni ngajo pakai VCD lagi senang depa pandai cakap kan???Sape sokong????pas ni nak beli VCD Alif Ba Ta la plak.....

8 comments:

azzamoro said...

betul2. pastu dia asyik nak ulang2 jerk vcd tuh sampai kite pun boring..kes kes..

atty's said...

mesti aqish suka sgt tuh

zh-ena said...

pas nie hari2 la aqish akan minta pasang..

CuTeMiUt78 said...

yup... kita sokong.. memang sekarang ni budak2 lagi suka belajar dari cd je.. senang2 pun senang.. hari2 blh duk tgk.. sama je la cam mirul .. :D

CuTeMiUt78 said...

klu mama aqish berkenan kan.. jom klik web adik bijak.. g sini http://adikbijak.com/ref.pl?MJ00658

kat web ni..byk buku dan cd khas utk anak2 yg sedang nak meningkat naik ni..senang je nak cari vcd tu. kita dah byk dah beli utk mirul dari adik bijak ni.. puas hati la.. mirul pun cepat je nak belajar..

mummYaeesh said...

betul betul betul!fyi, yaeesh dr dlm pantang weols da buka barney utk dia tau... umur 5bln..tgk barney da mcm org tua!woohoo

miela77 said...

Wah...mesti seronok Aqish berkaraoke. Mama Aqish tak nak tumpang dua kaki gak ke? Hehehe

me n de alisha said...

..interesting nih...VCD ni ada subtitles tak??nanti leh beli tuk Alisha jugak...

♥ Cari2 Kat Sini ♥

Tabung Balqis

Disclaimer (T&C)

All content provided on this blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site. The owner will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

We grant you a nonexclusive, nontransferable, limited right to access, use and display the blog and the materials provided hereon, provided that you comply fully with these Terms and Conditions of Use.

This policy is subject to change at anytime.