Followers

Friday, August 14, 2009

Aqish Sakit Mata

Semalam mama amik aqish dari taska...aqish tengah tido...kepenatan sebab asyik dok main je tak mau tido2 dah petang baru sibuk nak ngantok....kata ummi aqish......mama tak perasan mata aqish merah sebab aqish tido....samapi je kat rumah mama tengok mata aqish bertaik.....mama dah syak mesti aqish nak kena sakit mata ni...sebelum ni penah jadi 3 kali mata aqish merah...tapi lepas letak ubat sakit mata....terus baik...tak jadi sakit mata pun......dek kerana aqish tido mama tak leh nak wat sport check bagi memastikan betul ke tak aqish sakit mata......maklumlah mama ada pengalaman kerja klinik 2 tahun....so mama tau ape nak wat
Keesokan paginyer mama kejutkan aqish bangun sebab nak bagi makan ubat demam...badan aqish macam nak naik demam plak.....pastu mama tengok mata aqish dah mula merah.....
Ape lagi...mama nangis la sian tengok anak mama sorang ni......
on the sport mama ajak papa pi klinik beli ubat sakit mata...harap2 leh baik terus....

Nak beli ubat sakit mata pun susah...habis mama tawaf semua klinik tak mau jual ubat sakit mata soh jumpa doktor walhal mama ni tau semua nama ubat sakit mata tau & tau ape kegunaannyer....sebab ada pengalaman kerja klinik...

Tengok la mata aqish dah mula merah & bengkak sebelah....gambo ni sempat mama snap pagi tadi lepas aqish makan ubat demam...

Mama nak tangkap gambo mata, aqish leh tersenyum2 tutup mata plak...

Ni gambo malam tadi...nampak tak mata aqish bengkak sebelah???

ni pun gambo malam tadi akibat asyik main je...terbabas tido dari petang sampai ke pagi....sian anak mama ni...

9 comments:

zura@iwan said...

ala sakit mata lak ek aqish sian dia...moga cepat sembuh ye..

fazilzura said...

alahai sakit mato ler plsk ..
sian nyeeee..

MAMASYAZA said...

semoga aqish cepat sembuh yerr

ummiaqeef said...

alalala..ciannye...

mamalieyna said...

sakit mata..??? hu..sakit mata pun bermusim kan..ramai dh yg kena ni setakad yg k.ina tau, so mamanye aqish, siap sedia :)
*arap cepat baik k!

zh-ena said...

ciannta aqish..tak blh duk rapat2 nie nnti berjangkit..

harap cepat sembuh

PadNani~~{@ said...

ala cian Aqish..nak sakit mata ye:(

get well soon dear!

adda said...

kesiannye.. dulu2 syafi dh kena sakit mata masa baby lagi

QA's ~ mamapapa said...

dear sis,
nk mintak tolong sangat2 emailkan pada saya nama ubat utk sakit mata budak umur 1thn 7bln...my son tgh sakit mata..tapi mmg susah nak beli ubat kt klinik,suka suruh consult doc tau :(
tolong,eh...
email ke miesz82@yahoo.com...thanxs sangat2....

♥ Cari2 Kat Sini ♥

Tabung Balqis

Disclaimer (T&C)

All content provided on this blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site. The owner will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

We grant you a nonexclusive, nontransferable, limited right to access, use and display the blog and the materials provided hereon, provided that you comply fully with these Terms and Conditions of Use.

This policy is subject to change at anytime.