Followers

Wednesday, August 5, 2009

Ganaz Tak Ganaz!!!

Ni semua entry yang dah basi...tapi mama nak publish gak sebab dah lama tak story morry pasal aqish ni.....time ni mama ngah wat payroll kat rumah...tengok tu aqish memang suka nyibuk tau...ape yang mama pegang aqish mesti nak....mama pun bagi la pen tu kat aqish....tapi pastu bukannyer aqish menulis pun....dia jadi pomen plak...dok bukak pen tu & pasang balik ikut suka hati dia & akhirnyer pen tu dah rosak.....senyap2 je aqish wat keje pomen tu ek....bila mama tegur tenyum2 je dia...

Tengok la punyer kusyuk & tawaduknyer aqish dok godek2 pen tu....

Kengkonon leh pasang balik la pen tu....alih2 papa kata springnyer dah hilang...so dah tak leh pakai.....dinding rumah jangan citer lah....habis semuanyer penuh dengan seni lukisan aqish....

11 comments:

CuTeMiUt78 said...

hik..hik.hik..hik.. aqish pun skee explore sesatu benda ya..

[-suziey-] said...

hahahaha..lps stroller pen plak..ekeke:D mcm2 hal aqish..bijak plak tu cube nk pasang balik..ekeke:D

miezaniera said...

ayu nye aqish dok camtuh..;D

miezaniera said...

ni pun cam sama gak ngn Qasrina..suke nak benda yang kite pegang..bebudak mmg cmtu kot kan ;D

mummy_ayu said...

kan mummy ayu dah kata, aqish nie pandai..tgk nak kaji pen plak..

mummy_ayu said...

tapi sayang, awat duduk seksi sangat tu...alu la!

eezah said...

takpe lah mama aqish nnti kalu ada apa2 yang rosak kat umah ada gak pomen leh betulkan..!!huhu

asmieyra said...

anak dara duduk sopan sikit..huhuu..aqish..sopan sikit syang..br manis

asmieyra said...

dah nak raya kang mama kena cat uamh ler,coz skrg dinding jadi kertas lukisan aqish..pakai cat yg boleh cuci tue tau mama...

asmieyra said...

aqish jgn conteng diding tau..kan papa kn overtime keja cat umah plak....kan dah nak raya...

fazilzura said...

yg ni zura pun sokong..
budk2 nye otak nye mmg cerdik tau ..
akil pun siap leh cabut satu2 bahagian pen tu .. adehhh haru ..

♥ Cari2 Kat Sini ♥

Tabung Balqis

Disclaimer (T&C)

All content provided on this blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site. The owner will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

We grant you a nonexclusive, nontransferable, limited right to access, use and display the blog and the materials provided hereon, provided that you comply fully with these Terms and Conditions of Use.

This policy is subject to change at anytime.