Followers

Tuesday, October 13, 2009

Entry Khas - Sempena Birhtday Aqish Yang Ke 2

Ha...time ni yang aqish pakai baju meroon tu...aqish dah pandai berdiri...tapi berdiri meniti kerusi @ meja je...lepas tangan tak pandai lagi...
hari2 mama & papa sentiasa menantikan sesuatu yang baru dari aqish...
dari saat Aqish menangis.....ketawa.....meniarap.....merangkak....duduk.....berdiri....berjalan....berlari.....& akhirnya menari......
tiap detik & ketika mama & papa sentiasa merakam saat2 manis perkembangan Aqish dari lahir hingga sekarang...Tu pasal la kalo kat dalam laptop mama ni penuh sesangat dengan gambo aqish...ada la dekat 6GB....Sebab mama memang suka no la snap gambo aqish ni...
Ni pun gambar Aqish masa umur 6 bulan gitu.....

Time ni Aqish dah pandai meniarap...
masa ni la papa belikan Aqish walker yang ala2 rockey punyer...
tapi kejap je pakai walker sebab tempat duduk nyer tak stabil....
aqish selalu je jatuh terperosok kat lubang tempat duduk tu....
Rambut Aqish pendek je...
tecik lagi kan...masa ni baru lepas cukur rambut....
lepas wat Marhaban ari tu...tu yang lambat tumbuh...
rasanyer masa ni aqish ikut muka sape????

No comments:

♥ Cari2 Kat Sini ♥

Tabung Balqis

Disclaimer (T&C)

All content provided on this blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site. The owner will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

We grant you a nonexclusive, nontransferable, limited right to access, use and display the blog and the materials provided hereon, provided that you comply fully with these Terms and Conditions of Use.

This policy is subject to change at anytime.