Followers

Monday, December 21, 2009

BZ Giler???Payroll VS Contest

Hallu2....sorry minggu ni BZ giler sebab tenagh wat Payroll...so tak sompek den nak update pasal contest...ramai lagi senarai contestant yang terbaru...tapi tak sempat nak upload gambo...
So tunggu ek....Sabar k...
Mama sempat terjah je & ape yang mama tengok masih ramai lagi yang tak menepati syarat yang telah ditetapkan terutama sekali bab "SPONSER"...
ramai yang tak letak banner sponser & tak jadi Follower...
so Sekiranya anda diumumkan sebagai pemenang tetapi Penyertaan anda tidak lengkap...
maka secara automatiknyer....hadiah anda tu akan diberikan kepada senarai pemenang yang berikutnyer....
hu...hu...rugi je kan...so JOM SEMAK semula penyertaan anda semua....

No comments:

♥ Cari2 Kat Sini ♥

Tabung Balqis

Disclaimer (T&C)

All content provided on this blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site. The owner will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

We grant you a nonexclusive, nontransferable, limited right to access, use and display the blog and the materials provided hereon, provided that you comply fully with these Terms and Conditions of Use.

This policy is subject to change at anytime.