Followers

Wednesday, January 20, 2010

Aqish With Nice sunglasses

Selamat pagi semua...mari kiter cuci2 mata tengok gelagat aqish yang dah pandai bergaya gitu
pakai cermin mata mama plak tu...sendiri punyer tak mau pakai...

Peng2...kejenyer asyik nak menembak mama jerk...

Macam2 aksi ada k..

cermin mata yang langsung tak sesuai dengan muka aqish yang tecik molek tu...

p/s ari ni ada wat bacaan YASIN & SOLAT HAJAT kat opis mama....untuk mendoakan company semakin maju di dalam dunia yang semakin mencabar ni....

11 comments:

hajarus said...

tomeynyer anak dara akak ni...

hajarus said...

oppsss akak plak.. maksud hajar cik kak... hehehe...

iem said...

ala comelnye aqish,
aqish nk bergaya cam mama jugak haha...kan aqish kan

Mama_Aqish said...

to hajarus : tak pe akak pun leh jugak...tak de hal punyer

Mama_Aqish said...

to iem : yezza...tapi sekarang ni aqish lagi banyak enterprame tau....mama yang sipi2 jer..

Mrs. Adz said...

ala comelnya dia..aqish macam eisya la..suka pakai spec yang besar dari dia..

iedaLUVsham said...

ececece!! comeinyer dia! :)

Mama_Aqish said...

to ummi eisya: memang diorang suka mencuba sesuatu yang bukan miliknyer & tak sesuai untuknyer...hu...hu....

Mama_Aqish said...

to ieda: tomei ker auntie???tq2

CuTeMiUt78 said...

aahhaakkss.. sakan aqish bergaya ngan spek mama dia ya

Mama_Aqish said...

to kak rina : yup...memnag sakan kalo dok pakai haq orang lain...haq sendiri tak mau

♥ Cari2 Kat Sini ♥

Tabung Balqis

Disclaimer (T&C)

All content provided on this blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site. The owner will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

We grant you a nonexclusive, nontransferable, limited right to access, use and display the blog and the materials provided hereon, provided that you comply fully with these Terms and Conditions of Use.

This policy is subject to change at anytime.