Followers

Wednesday, January 20, 2010

Makanan Peberet Aqish

Nyam....ape yang aqish mamam tu???
la ni aqish cam kureng sikit nak makan nasi....
so mama amik ikhtiar dengan memasakkan sup sayur untuk aqish...
sambil2 tu mama pun mengjoin sekaki la...
nak jaga badan la katakan...so makan la sup2 sajok...
jom kiter tengok supnyer k...
ringkas je...tapi enak tau...

ada Chicken Meatball, carrot, kobis, daun sup & cendawan...tapi yang aqish mama cuma carrot ( sayur peberet dia) & chocken meatball sajok...yang len mama yang mamam

"nyum2 sedap la mama"....aqish kalo makan sup memang kena pakai sudu haq tu...kalo sudu besi tu confirm tumpah2 punyer...tak masuk mulut tapi tumpah kat pamper's sajok k...

ni la sup yang aqish dok selalu makan tu...hye...sayang mama ni...kalo asyik makan sup jer sampai biler nak NEMOK????kalo mama yang makan tak per la jugak...

p/s sup ni mama wat time weekend je k...ari bekerja tak de wat pun..dah tak larat gitu...

14 comments:

mama uzma said...

sedapnya aqish makan...
mmg berselera..uzma skang pun dah kureng makan bubur,,nak makan apa yg kita org makan lak..huhu...


pstt
mama cantik betul meja aqish...hihi

~ As ~ said...

ini feveret auntie jg ni Aqish..

Mrs. Adz said...

aqish,makan sambil cekci tu..alu..

Mama_Aqish said...

to mama Uzma: he...he..meja tu asal boleh je...meja yang ada tu tinggi sangat so tu yang pakai tin susu...kreatif tak???

Mama_Aqish said...

to as : ye ker...same la

Mama_Aqish said...

to Ummi Eisya : yup...takut tumpah kena baju...so better makan tak pakai baju...hu....cekci ker???

Ibu Aqil-Aqilah said...

wah.. Aqilah pun suka carrot + fishball masak sup gitu.... pasti abis if dia dok layan.. tp x nak di suapkan... tu yg leceh tu... hmm dah nak besar la katakan...

Mama_Aqish said...

to ibu aqil : ye...aqish rasa dirinyer dah besaq haq tu yang tak mau mama suapkan.....makanyer....20% je masuk mulut 80% lagi jatuh ke lantai gitu...

Huda said...

nampak sedap...nyum2..aqish, aunty nak sikit :)

CuTeMiUt78 said...

nak cikit blh aqish.. heh..heh.. aqish makan sup tak pakai baju ya.. cekci gitu

Mama_Aqish said...

to huda: yup...memang sedap tu yang dok hirup sup tu sampai ke titisan yang terakhirnyer

Mama_Aqish said...

to kak Rina cute:boleh...auntie datang la rumah aqish k...tak pakai baju sebab takut tumpah...

mama uzma said...

hahaha...
mmg kreatif sgt kak..ok apa..pasni iena pun nak wat mcm tu kat uzma..slalu letak pinggan dia kat tgh2 kangkang dia..x elok plak kan wat mcm tuh

Mama_Aqish said...

to mama uzma : torai jangan tak torai...yup kreatif gitu...

♥ Cari2 Kat Sini ♥

Tabung Balqis

Disclaimer (T&C)

All content provided on this blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site. The owner will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

We grant you a nonexclusive, nontransferable, limited right to access, use and display the blog and the materials provided hereon, provided that you comply fully with these Terms and Conditions of Use.

This policy is subject to change at anytime.