Followers

Tuesday, February 9, 2010

Ape2 Aje La Aqish Ni

Meow2...ni memang sinonim dengan Aqish...
kawan karib gitu....
dek kerana sayang bangat dengan CAT nyer maka macam2 usaha dilakukan oleh aqish
untuk bermanja2 dengan CAT nyer tu...
jom tengok ape yang aqish wat dengan CAT nyer tu...
:
:
:
:
:

waduh....di sangkarnyer CAT tu dalam beg...
mama tanya kat aqish :

mama : aqish nape letak beg dalam beg??
aqish : nak awak gi kolah....
mama : cat mane pi school
aqish : leh...ayang CAT...atek tak mama...atek kan...

ni la rupenyer biler CAT dikurung kat dalam beg...dok gendong ke hulu ke hilir dengan CAT nyer....sayang bangat...balik taska masuk2 rumah carik CAT ni....yang tak tahan tu siap bagi makan lagi...kengkadang tu sampai bercakap berdua dengan CAT tu....

p/s kengkadang rasa terhibur tengok gelagat anak2 ni kan...ada saje peel & benda yang nak dibuatnyer mengikut kreativiti nyer...

20 comments:

mamalieyna said...

budak kecik memang kreatif! ^_^..eeii suka no aqish ngn CAT eh..

Adlina Husaini said...

wah kreatif!!!gud girl!!so mummy, bykkan lagi toys utk stimulate kreativiti dia, insyallah bijak anak tercinta :)

ApasH said...

bijak tol aqish..kan senang nk bawak gi mana2 pon CAT tu..hehehe

maslinamansor said...

muat lak cat tue dalam skool bag aqish yea.. :)

lily azliyana @ mama zara said...

nak carik jugakla cat mcm ni utk Zara..die pon suka sgt ngan cat..boleh geng ngan aqish..hehe

mummy_ayu said...

ala tomeinya aqish..macam macam dia buat..memang tak jemu layan keletah anak kan?

[-suziey-] said...

HAHAHAAHA SGT LUCU LA AQISH NI..ADEII..SABO JE:P

Sidratul Muntaha said...

ank mmg penawar duka..
teringat pada aqil yg selalu amikkan tudung tiap kali paksa mak dia ni berjln2..
ekeke...
kdg2 siap amikkan handbag or beg ben 10 dia..
adeii...
lawak ada..gembira pun ade..
anak,anak..
aihhh

Mrs. Adz said...

hihi..penyayang tul aqish kat cat ye..bagus tu..

memang gelagat anak ni,wat kita terhiburkan..kalau kat tempat keje,mesti rindu nak balik umah..

hajarus said...

alahai aqish...
bijak.. bijak...

Mama_Aqish said...

to kak ina : yup...memang suka bangat....

Mama_Aqish said...

to adlina : kreativitinyer sendiri...layankan aje la

Mama_Aqish said...

to apash : yup...letak dalam beg tu senang nak gendong ke mana2

Mama_Aqish said...

to mas : muat2 jerk....lemas la cat tu

Mama_Aqish said...

to lily : ada jual kat pasar malam tau...cute bangat cat ni

Mama_Aqish said...

to ayu : hu...hu...naik letih layan & tergelak2 dengan gelagat budak tecik ni...

Mama_Aqish said...

to suziey : kalo bergabung tenaga dengan kengkawan nyer tak tau la ape plak yang bakl terjadi kan

Mama_Aqish said...

to sidratul : yup...memang sonot layan teletah anak2 ni....wah rajinnyer aqil

Mama_Aqish said...

to adz : memang sayang bangat...balik taska mesti carik punyer

Mama_Aqish said...

to hajar : anak sape????anak mama....hu...hu...mesti lah bijak...

♥ Cari2 Kat Sini ♥

Tabung Balqis

Disclaimer (T&C)

All content provided on this blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site. The owner will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

We grant you a nonexclusive, nontransferable, limited right to access, use and display the blog and the materials provided hereon, provided that you comply fully with these Terms and Conditions of Use.

This policy is subject to change at anytime.