Followers

Tuesday, February 2, 2010

Aqish Pun Dok Sibuk Gak....

Kejadian berlaku malam tadi k...
Mama tengah sibuk dok edit pic untuk contest
CUTEST BABY WITH CUTE MOM yang bakal dilancarkan sambil mendengar lagu...
aqish plak dok sibuk nak dengor gak...
budak tecik ni memang tak leh tengok mama tengah dok berselang lenang...
mesti aqish nak kaco punyer...
papa ajak pi tengok tv pun aqish tak mau...
nak kaco mama gak...
last2 mama bagi la aqish layan lagu tu...
mak ai...bukan main suka lagi...siap joget2 lagi...
nak tau lagu ape yang aqish tengah dengar tu???
lagu nasyid.....ade ke patut siap joget2 lagi...
kalo lagu dangdut tak pe la jugak...

dah macam DJ radio lagi...asyik bebeno dok dengar lagu

Siap control ayu lagi nak bergambo

la ni tengah joget haq tu gambo cam blur2 sikit...
budak aqish ni la ni dah pandai wat macam2 aksi....
dah dewasa & dah jadi anak dara la katakan...

22 comments:

maslinamansor said...

comel... :)

iedaLUVsham said...

comel lah pakai headphone tuh! suka sangat tengok!!! :)

[-suziey-] said...

hahaahhaa..lawak la muka jadi dj radio..so cute:p

~ As ~ said...

haha lucu gila muka yg 1st pict tu...

Huda said...

sweet sangat..macam dh beco yer :)

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Tomei nyer die!!!

mamalieyna said...

hehehe...comei aqish..! berjoget sakan dia ye!

naurah makwa said...

amboi..ngan mata2 sekali!

Mrs. Adz said...

hye miss DJ..hihi..memang cutekan tgk keletah anak-anak ni..

Mama_Aqish said...

to maslina: tq auntie

Mama_Aqish said...

to ieda : tq auntie..ada cam DJ tak?

Mama_Aqish said...

to suziey : hu...hu...bayangkan kalo aqeel pun wat gelagat lagu tu...mesti terteleng2 dia kan...aqeel lagi suka wat mcam2 aksi plak tu

Mama_Aqish said...

to as : hu..hu..ala2 dj gitu...tengah kusyuk dengar lagu

Mama_Aqish said...

to huda : ye ker tq auntie...memang dah beso dah...dah nak jadi anak dara ni

Mama_Aqish said...

to lily : tq2 auntie...qis pun tomei gak

Mama_Aqish said...

to kak ina : memnag joget punyer tapi yang aqish dengar tu lagu nasyid...sesuai ker joget sakan??

Mama_Aqish said...

to naurah : joget sakan la katakan...siap dengan mata2 sekali

Mama_Aqish said...

to adz : makin besar makin banyak ragamnyer...kiter je kena sabo melayan kerenah diorang ni kan

Uda said...

asyik bebenor aqish dengar lagu.. sampai pejam rapat mata.. agaknya lagu apa yang aqish dengar yer

Mama_Aqish said...

to uda : hu..hu...tengah dengar nasyid...sambil joget2

zh-ena said...

geram tgk aqish nie..comel

Momma Mia said...

amboi chomel nyer bergaya ala2 DJ gitu... macam2 budak2 nih kan... ada jer akal

♥ Cari2 Kat Sini ♥

Tabung Balqis

Disclaimer (T&C)

All content provided on this blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site. The owner will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

We grant you a nonexclusive, nontransferable, limited right to access, use and display the blog and the materials provided hereon, provided that you comply fully with these Terms and Conditions of Use.

This policy is subject to change at anytime.