Followers

Friday, March 5, 2010

Rentetan Papa Dressing

Selamat Pagi Semua...
sonotnyer esok dah cuti...leh berehat kat rumah...
semalam pi bawak papa pi klinik nak dressing luka papa tu...
ada nampak dah ok sikit la tapi still tak leh nak jalan cam biasa..
kena pakai tongkat lagi...sebab papa tak leh nak angkat kaki...
dressing kat Klinik An-Nisa salah satu klinik peberet papa & mama...
sebab ape???sebab kami suka layanan doktornyer...
maka klinik tu dah menjadi klinik peberat kami sekuarga...

ni time dressing...papa dressing sendiri k...tak mau orang cucikan sebab sakit...

kat rumah pun papa yang cuci sendiri....mama tolong sediakan barang2 nyer jer...

ni la luka latest papa....
kulit dah mula membina semula...
tapi still tak leh nak STO (buka jahit)
sepatutnyer papa STO ari Isnin ari tu...
tapi disebabkan luka tak kering lagi so tunda dulu...
he...he...ni gambo budah aqish yang menyibuk kat klinik tengah nangis nak main benda2 alah yang ada kat bilik dressing tu...

macam2 budak aqish ni wat sementara tunggu papa dressing..
hu...hu...sempat lagik mama timbang berat badan aqish...
siap possing lagik anak dara ni...
jom kiter tengok berapa berat badan aqish la ni???
9kg sajok k....dari umur 1 1/2 9kg sampai 2 tahun 5 bulan pun 9kg jugak...
tak naik tak turun k...
p/s takat ni dah RM345 dressing luka papa dari hari pertama kejadian sampai la ni...
kengkawan doakan papa cepat sembuh k....sebab doktor kata kalo papa tak leh jalan lagik papa kena pi fisioterapi untuk latih berjalan semula....sedey mama dengar....

19 comments:

maslinamansor said...

alahai... anak mas 9 bulan dah 10kg... hehehe

mamaaerish : said...

xper... janji sehat kan?.... (",)

eb dulu suker cuci sendiri.... x tau napa... (",)

Ena said...

alahai.. seriau pulak tgk luka tu walaupun dah nak baik.. moge cepat sembuh la yeh

aqish.. cam anak sy juge lah.. pantang masuk klinik ke sptal ker.. abis di terjah semuanye..

Mrs. Adz said...

takut tgk luka tu..sabar je mama aqish..moga papa aqish kuat melawan sakit tu.dan cepat sembuh..amin..

mamalieyna said...

weeii takut la..hope cepat la baik ye..takyah la wat fisioterapi tu..huhu..

zh-ena said...

teringat time kaki ena kena cuci dulu sakit gila..

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Takut tgk luka tue..moga pap Aqish cepat sembuh!!!

yatie chomeyl said...

harap2 ur hubby cepat sembuh la luka nya ye

mamamiera said...

ihhh.. ngeri bebeno tngok luke papa nye aqish nih.. segham..
igtkan si aqish nangis tngok papanye di dressing..
oklah berat aqish tuhh slim2 sihat namanye.. miera akk, 11 kg baru ni timbang ngam2 2 tahun.. tu p0n ngada2 mntak dokong lg.. mmg xlarat ahkak dik..

Mama_Aqish said...

to mas : hu...hu...aqish dah 2 tahun lebih baru 9 kg...

Mama_Aqish said...

to mamaaerish: yup janji sihat kan

Mama_Aqish said...

to ena : hu...hu...memang sakit punyer....aqish memang aktif sampai ke klinik pun aktif gak

Mama_Aqish said...

to adz : TQVM...hope papa cepat2 leh jalan

Mama_Aqish said...

to kak ina : yup hope cepat sembuh

Mama_Aqish said...

to zh-ena: yup tempat jatuh lagi teringat kan

Mama_Aqish said...

to lily : tq ye...doakan cepat sembuh k

iz-AnN عبداللطيف said...

hai mama aqish...takpelah berat ke ringan ker, janji aqish sehat...berat aqish skang sama berat ngan irfan saya la...baru 11 bulan lebih...tapi si kakak nya nak masuk 3 tahun baru 11 kg...tak naik2...kurus kelengking betul...

Damia Aleesya & Damia Ayunie said...

semoga papa aqish cepat sembuh....

MamaDamia a.k.a Haiza said...

semoga papa Aqish cepat sembuh...

Budak besar2 aqish ni dah semakin aktif....sebab tu payah nak naik berat badan dia kot...tapi takpelah janji Aqish sihat

♥ Cari2 Kat Sini ♥

Tabung Balqis

Disclaimer (T&C)

All content provided on this blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site. The owner will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

We grant you a nonexclusive, nontransferable, limited right to access, use and display the blog and the materials provided hereon, provided that you comply fully with these Terms and Conditions of Use.

This policy is subject to change at anytime.