Followers

Monday, April 26, 2010

Akhirnya Sah Ash, Dira Sudah Bercerai!


KL, 12 APRIL 2010:

  • Memang sah bercerai. Itulah yang boleh Murai Batu katakan mengenai status hubungan suami isteri kepada bekas peserta pasangan selebriti program Sehati Berdansa bagi musim ke-3 iaitu Ash dan Dira.

  • Pada awalnya, memang susah Murai Batu nak percaya tentang cerita ini tetapi setelah menghubungi sumber yang sahih sebentar tadi, barulah jelas segala-galanya.Rupa-rupanya, pasangan selebiri ini sudah pun bercerai sejak 8 April yang lalu dan anak mereka iaitu Tengku Anggun Deandra kini berada dalam jagaan Dira.

  • Sebelum ini, pihak media memang pernah melaporkan tentang masalah yang berlaku dalam hubungan rumahtangga mereka. Khabarnya pada waktu itu, kedua-dua mereka memang tentang berusaha untuk menyelamatkan rumahtangga mereka.Tapi, entahlah, agaknya memang dah takde jalan lain kot.

  • Sebab itu mereka berdua ni akhirnya bercerai jugak. Cuma, Murai Batu tak pasti pula apa sebab-sebab dan punca dia orang ni bercerai.Cerita yang Murai Batu dengar tentang mereka berdua ni pun ada bermacam-macam versi.

  • Jadi, lebih baiklah, Murai Batu diam saja. Kalau Murai Batu ulas lebih-lebih sangat pun, tak pasal-pasal mendatangkan fitnah pula.Tetapi yang memeningkan Murai Batu , Dira pernah memberitahu media baru-baru ini bahawa hubungan mereka suami isteri masih baik seperti biasa. Apa motifnya tu?

  • Entahlah Murai Batu pun tak tahu nak cakap apa lagi. Kalau nak difikirkan balik memanglah sedih bila tengok mereka berdua sudah tidak bersama lagi.Apatah lagi bila mengenangkan nasib dan keadaan anak mereka yang masih kecil dan tidak tahu apa-apa. Tetapi, mungkin itu adalah yang terbaik untuk mereka berdua, agaknya.

10 comments:

Naura's Villa said...

ntah apa2 ntah diorang ni..dah jadi mcm trend plak..

Ena said...

tu lakan.. jodoh pertemuan, ajal dan maut DIA yg tentukan.. tp kite yg mencorakkan..

atty's said...

dah takde jodoh..nak buat camne kan ..

LYaFRINA said...

x sehati..berdansa..

Nurshahfamily said...

susah nk komen ttg jodoh nie kan???? selebriti ke org biasa ke same je cuma murai tak masuk campur.. hehehehe....

mamalieyna said...

dunia artis..tak sehati sejiwa lagi lah tu!

Rizziela said...

macam-macam cerita artis sekarang ni.....


asyik bercerai berai ajer....

fazilzura said...

mcm2 hal ... org2 ckp dira tu ada scandal lain

Damia Aleesya & Damia Ayunie said...

adoilah..tak tahu nak cakap macam mana erkk..semoga hubungan kita bersama pasangan utuh dan kekal bahagia hingga ke syurga.

wan sujaihah said...

wah kak..dah ader n3 gossip2..hehhehe

♥ Cari2 Kat Sini ♥

Tabung Balqis

Disclaimer (T&C)

All content provided on this blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site. The owner will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

We grant you a nonexclusive, nontransferable, limited right to access, use and display the blog and the materials provided hereon, provided that you comply fully with these Terms and Conditions of Use.

This policy is subject to change at anytime.