Followers

Friday, April 16, 2010

Akhirnyer Kekasih KD, Raul Lemos Bersuara

JAKARTA, 15 APRIL 2010:

  • Selepas sekian lama mendiamkan diri tentang kontroversi yang melanda status dirinya serta hubungan cintanya dengan diva pop, Kris Dayanti atau KD, akhirnya usahawan daripada Timor Leste, Raul Lemos bersedia untuk tampil ke hadapan dan bersuara.
  • Di kafe Peko-Peko di kawasan Radio Dalam, Jakarta Selatan, Raul yang ditemani kakak KD iaitu Yuni Shara memberitahu pihak media bahawa dia seemangnya sudah pun berpisah dengan isterinya, SIlvalay Noor Athalia atau Atha dan status dirinya adalah seorang duda.
  • "Dan rumahtangga saya bermasalah bukan disebabkan kehadiran orang ketiga mahu pun KD. Kalau KD yang dikaitkan dengan permasalahan rumahtangga kami, itu memang salah
  • "Kedua, saya menduda dengan Atha adalah berdasarkan kesepakatan saya dengan dia kerana itu sudah mencukupi kalau mengikuti aturan di negara Timor Leste.
  • "Kalau di Jakarta mungkin ianya berbeza. Kalau Atha menginginkan secara rasmi berpisah dengan saya atau dalam kata lain bercerai, Atha harus ke Timor Leste dulu, baru sah.
  • "Ketiga, saya dan Atha menikah secara Islam di Timor Leste. Kalau di Timor Leste, pernikahan saya dan Atha dihadiri oleh kedua keluarga saya dan Atha. Ada saksinya, penghulu dan kita menikah tanpa surat, dan kita sudah menikah tetapi kalau di Indonesia ada surat.
  • "Yang mengurus surat tergantung daripada kedua-dua pihak pengantin itu sendiri. Oleh kerana saya adalah lelaki dan ingin kepentingan buat anak-anak saya di masa hadapan, maka saya telah menguruskan surat-surat tersebut
  • "Kebetulan anak-anak bersekolah di Jakarta. Sekali lagi saya tegaskan kalaupun mau sah bercerai, Atha harus mengurus di Timor Leste dan itu baru sah.
  • "Keempat, yang harus didakwa tentang hal ini (status duda), bukanlah Yuni Shara tetapi saya kerana Yuni hanya mengatakan apa yang didengarnya dari ucapan saya. Dan ucapan Yuni itu memang sama sepertimana yang dikatakan oleh Yuni
  • "Sampai sekarang pun saya msdih memberi nafkah terhadap anak-anak kerana saya masih bertanggungjawab untuk mereka,” katanya.
  • Raul juga sekali turut menegaskan bahawa kehancuran rumah tangganya dengan Atha sama sekali tidak ada hubungannya dengan KD.
  • "Rumah tangga saya sudah lama hancur sebelum kehadiran KD lagi," katanya

6 comments:

[-suziey-] said...

waaaaa akhirnya..hehe..kita xminat sgt KD:p

syida said...

Petang2 baca cite psl artis pun ok gak...

nadja said...

gosipppp :)

Adlina Husaini said...

alahai..dunia artis..gitew lah..
p mai p mai tang tu jugak
hensem lagi anang

maya amir said...

sonot gak baca2 psl gosip artis ni:)

unlisted_one said...

Ler,..ini ke kekasih dia (saya sgt ketinggalan).

P/S : Mama, boleh tak email kita gambar kita berdua dkt Gatsby semalam tu? Kita dah tersilap watermark, habis dia tutup gambar mama. Sorry ya mama.

♥ Cari2 Kat Sini ♥

Tabung Balqis

Disclaimer (T&C)

All content provided on this blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site. The owner will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

We grant you a nonexclusive, nontransferable, limited right to access, use and display the blog and the materials provided hereon, provided that you comply fully with these Terms and Conditions of Use.

This policy is subject to change at anytime.