Followers

Wednesday, April 28, 2010

BENGANG DENGAN TASKA!!!!!!!!!

MAMA BENGANG LAGIK!!!!!!!!!!!!!
YA ALLAH KENAPA LA JADI MACAM NI...
MASALAH KECIK JE
TAPI DAH JADI BESAQ MACAM NI...
BENGANG!!!!!!!!!!
BENGANG!!!!!!!!!!
BENGANG!!!!!!!!!!
MEMANG TERUK TASKA
AQISH HAQ SEBELUM NI....
SAMPAI PAPA PUN RASA
TERCABAR DENGAN TASKA AQISH....
SEBAB PAPA YANG CALL TASKA TU TADI..
TAK SATTLE2... LAGIK KES ARI TU....
SAMPAI UNGKIT2.. NAPE???
SALAHKAH KAMI
CARI PENGASUH LAIN
WAT YANG TERBAIK UNTUK AQISH????
SALAH KER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
YA ALLAH TABAHKAN LAH HATI MAMA & PAPA...

23 comments:

nieda said...

sabar anje..nanti story k..

Ain said...

sabar banyak2 anje.....

kadang dorang ni tak pernah nak akui kesilapan dorang.....

kita jugak yang disalahkan....

Honey said...

Ape cite ?? Taska baru ??

mummy_ayu said...

aiks..tak settle lagi..ingat dah settle dah..sabar ye anje...

mamaaerish : said...

lor napa?... nanti story yer?... sabar bebanyak tau...

honeylanz said...

sabar... pilih yg terbaik utk Aqish. tu yg penting

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Kenapa?? Sabar yer!!

Wansteddy Tales said...

anje, nasip kita sama. saya pun jadi mangsa keadaan jugak. siap diburuk2kan nama lagi di kalangan ibu bapa anak2 di taska tu. merebak sesama staff dorang. terkontang kanting saya sorg2 kena marah tak tentu pasal. cuma yg rapat dgn saya je sedia maklum taska gajikan kakitangan tak bertanggungjawab. dari pihak pengurusannya hinggalah pd pengasuhnya. sama saja, kaki temberang!

tawakal saja pada Allah. andai kita benar dan dianiaya, Tuhan akan bantu kita. insya'allah...

emy/mamasuri said...

sabar2..
yang penting ..
kte kena bt yg terbaik utk aqish..

my.mastura said...

Ya Allah! apa lg laaaa taska tu..? org dh x nak antar kt dia, dh le..naper nk kecoh lg..? ishhkk

arisyanaziq said...

sabo nyeh anje... kadang2 depa nie mmg x nak mengakui kesilapan mereka.. dan menunding jari pada kita semata, bile kita tahu anak kita x dijaga dengan sepatutnyer.. ibubapa mana yg sanggup melihat saja..kita sebolehnyer x nk perkara yg samer berulang dan mengambil keputusan yang boleh memuaskan ati kita dan keselesaan anak kita..sebb anak2 memerlukan pjagaan yang baik... asas perkembangan anak2 adalah dari bby lagi...sebenornyer yatipun mengalami perkara yg sama.. bezanyer anak anje duduk kat taska tapi anak yati duk ngan kluarga blah suami.. masalah jugak..

Ely Hasrul said...

sabar ye anje.. dlm dunia nih mmg ade org yg gitu.. yg penting aqish sihat and hepi

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

adui
tak abis lagi ke
sib baik rafiq anta kat umah org..huhu

kayyana said...

knp ye... story la skit... jemputla ke blog sye..=)

eiNa said...

taska dlu lagi ke? cari pasal lagi ke atau taska lain plak?

nadja said...

banyak kan bersabar yer mama..

Ena said...

sabar ye..

mcm2 dugaan yg datang kan!..
banyak2an sabar ye..

[-suziey-] said...

hmmm sabar je la mama...kalu kita mls nk pk dh..biaq pi la..

mamamiera said...

sabar ye anje..
kalau dia boleh ungkit2..
anje susun ayat elok2 bg tahu kat owner taska tu mcmne cara jagaan taska tu kat aqish.. kalau betol elok xde nye anje pi cari immediately gak..

Damia Aleesya & Damia Ayunie said...

apa lagi yg boleh dicakap selain sabar...berat mata memandang, berat lagi bahu memikulkan...semoga anje capat selesaikan masalah ini..

wan sujaihah said...

kak abaikan...jgn pk kebelakang dah..pk kedepan jer...kang akak pulak sakit jiwa pk pasal derang ni

Momma Mia said...

huooo sabar2 Anje... tarik nafas dalam2. nnti story mory kay, kasi lega sket...

smms said...

sbr2 ..ni salah 1 dugaan ..

♥ Cari2 Kat Sini ♥

Tabung Balqis

Disclaimer (T&C)

All content provided on this blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site. The owner will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

We grant you a nonexclusive, nontransferable, limited right to access, use and display the blog and the materials provided hereon, provided that you comply fully with these Terms and Conditions of Use.

This policy is subject to change at anytime.