Followers

Monday, April 5, 2010

Facebook Allahyarham Din Beramboi...Menjadi Isu???

Ape nak jadi la zaman sekarang ni...
Alam siber di jadikan tempat untuk mencaci maki & menghina...
bukan ke perbuatan tu terkutuk...kita sesama Islam kenalah
saling bermaafan....mana perkara yang dah berlalu...
biarkan ianya pergi...mengapa perlu menjadi satu isu???
ntah la mama pun tak paham...jom kiter tengok....




p/s semoga kuarga Allahyarham Din Beramboi bersabar dengan segala ketentuan Illahi...setiap yang hidup sudah ditentukan kematiannyer....Amin...

14 comments:

hajarus said...

sebelum tu Al-Fatihah untuk arwah din beramboi...

naper la diorang ni wat macam tukan... orang dah pergi pun still leh kutuk2 lagi... Subhanallah...

Ena said...

tu la kan.. memg kurang ajar betul budak tu..

fantaghirolynn said...

carik2 gak nama budak ni dlm FB.. nak tau jugak apa yg dia kutuk2 arwah din beramboi.. sekali jumpa dlm blog mama..TQ mama

zue @ annaleeya said...

tulah kan??? bila canggih manggih kan, ade mnde gini plak... tak baik kutuk2 org yg dah xde... ape pon perbuatan arwah din beramboi, itu urusan arwah dgn Tuhan... kita sape utk menilai???

Al-Fatihah utk arwah....

Wansteddy Tales said...

psiko gamaknya budak ni. biarlah jgn sesapa layan dia. blacklist je FB dia. lg layan lg menjadi.

MaMa_AdHa said...

ya allah ap dosa arwah din beramboi sampai mcm ni jadinye...
Kuang ajar betul budak tue...
semoga Allah berikan hidayah padanye

Damia Aleesya & Damia Ayunie said...

tak terkata bila baca n3 ni...apahal lah budak senget ni...yg lepas...biar lah lepas...semoga allahyarham tenteram di SANA...

mamalieyna said...

Macam2x hal..patutnya dlm waktu skrg ni..kita sedekahkan al-fatihah utk arwah..kepuasan apa la yg budak tu dpt dr kutuk2 org yg dah meninggal ni..Masyallah..

bukhairiah said...

sedihnya diakene kutuk cenggini...
teruklah org tue..nama je cantek, hati busuk tol...

fazilzura said...

hish mcm2 hal .. bile org tu idup x nak plak berani kutuk .. bile org tu dh xdak baru le berani .. poyo jek ..

LIP (^_^) said...

SubhaNALLAH

b.O.n.d.a said...

gilO kO apO budak nie? sah sah budak tu saikO..yang dia tu bukan ngutuk Orang namanya tu?


apepun, salam takziah buat family arwah din berambOi

ibu_Arifa said...

apa punya teruk perangai manusia nih.. kutuk2 org dah meninggal pulak.. sesama agama pulak tuh.. buat malu jer.

Uda said...

budak beringus tu memang nak cari pasal.. otak tak berakal.. ..cakap tak pikir perasaan org lain..

♥ Cari2 Kat Sini ♥

Tabung Balqis

Disclaimer (T&C)

All content provided on this blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site. The owner will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

We grant you a nonexclusive, nontransferable, limited right to access, use and display the blog and the materials provided hereon, provided that you comply fully with these Terms and Conditions of Use.

This policy is subject to change at anytime.