Followers

Tuesday, April 6, 2010

INCOME TAX - Camne Punyer Kes Pun Ada Ek???

He...he....kelako mama baca borang LHDN yang tak ketahuan sape
pemiliknyer....marah sangat orang ni sebab kena bayar TAX...
yup TAX untuk tahun 2010 ni lebih tinggi dari tahun2 sebelum ni...
mesti ramai yang terkejutkan....
lebih2 lagik yang tak pernah kena sebelum ni....tibe2 tahun ni kena plak...
hu...hu....NO KOMEN k...

ayat pedas lagi menyengat dari seseorang yang dikenakan cukai..marah bangat tu....

4 comments:

Damia Aleesya & Damia Ayunie said...

dah pernah baca pasal ni...memang tak der akal tul lah org yg tulis ni kan..

maslinamansor said...

susah nak puaskan hati semua orang... :)

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Macam2 ada.. :)

ann @ hatiberbunga said...

bila org cetek pemikiran, camtu lah nyer.. sabo je la.

♥ Cari2 Kat Sini ♥

Tabung Balqis

Disclaimer (T&C)

All content provided on this blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site. The owner will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

We grant you a nonexclusive, nontransferable, limited right to access, use and display the blog and the materials provided hereon, provided that you comply fully with these Terms and Conditions of Use.

This policy is subject to change at anytime.