Followers

Wednesday, May 26, 2010

AdaMaya - Gambar Lisa Surihani & Mia Sara Nasuha








Yang somel dan cute tapi dah besar panjang ni sume orang kenal,siapa lagi kalau bukan Lisa Surihani.Tapi si kecik yang somel giler dan menjadi kegilaan satu Malaysia ni lagi mendapat perhatian! Mia Sara Nasuha atau Amani didalam drama popular Adamaya yang tengah menjadi fenomena sekarang ni.Mia Sara Nasuha ni dari kecik lagi dah banyak berlakon untuk iklan-iklan TV kalau korang perasan lah.Antara iklan yang pernah dilakonkan oleh Mia Sara Nasuha adalah Astro Beyond .Saja nak kasi korang gambar Amani atau Mia Sara Nasuha ni sebab tau ramai sangat minat dengan budak somel sorang nih..


p/s layan k...ari ni banyak citer2 artis jek...

8 comments:

ayah,ummi, farish said...

geram tgk mia nie..comei sgt2

emy/mamasuri said...

comelnnya nama mia sara nasuha..
next2 adik suri dalisa leh letak sara nasuha...hehehe..berangan je..
amani ni mmg comel bangat...

~~*Lady Salwa*~~ said...

cumel nya... anak sapa la ni... hehe

syok tengok mia ni... petah je bercakap. dah la comel, bertambah comel bila mulut dia pot pet tu... hehe

Fieza79 said...

suke sgt ngan budak comel tu...geramm

wan sujaihah said...

cute laa ini budak..comey sgt...hai...anak kita pon comey gak kan..

awak..rase cam dah masuk gua dot com jer..banyak cerita artis :)

[-suziey-] said...

pndai bdk amani ni berlakon kan..

Damia Aleesya & Damia Ayunie said...

comel mia ni...betul2 ader bakat...

azura samsuddin said...

a'ah start perasan Amani dlm iklan sustagen =)

♥ Cari2 Kat Sini ♥

Tabung Balqis

Disclaimer (T&C)

All content provided on this blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site. The owner will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

We grant you a nonexclusive, nontransferable, limited right to access, use and display the blog and the materials provided hereon, provided that you comply fully with these Terms and Conditions of Use.

This policy is subject to change at anytime.