Followers

Wednesday, May 26, 2010

Punca Thalia Mentor Ziana Zain Disingkir

  • Thalia bawa teman lelaki ke hotel penginapan punca dia disingkirkan Ziana Zain? Yaaa! Memang betul,tapi Thalia muncul dengan kenyataan yang dia berjumpa dengan teman lelakinya dikhalayak ramai dan bukan nya didalam bilik hotel dan mendakwa Ziana Zain terpengaruh dengan cerita buruk dari pihak luar terhadap dirinya.Mentor kali macam-macam pulak gimik dan kontroversi nya kan?

  • Mas Idayu pada minggu pertama dengan selamba menyuruh protege nya berhenti menyanyi dan kini Ziana Zain pula menukar protege nya.Dayang Nurfaizah juga dikatakan kurang berpuas hati dengan tindakan pihak TV3 yang membenarkan Ziana Zain menukar protege sesuka hati.Haihh..panas jugak Mentor ni.Berbalik kepada cerita Ketty Natalia Rasul atau Thalia yang digugurkan Ziana Zain kerana masalah disiplin,Thalia pula beriya-beriya mempertahankan dirinya walaupun mengakui yang dirinya tidak fokus pada sesi pembelajaran yang diadakan oleh Ziana Zain.Mungkin jugak cakap-cakap orang mempengaruhi sedikit keputusan drastik Ziana Zain ketika menyingkirkan Thalia walaupun si empunya diri berkeras yang dia bertemu teman lelakinya didepan orang ramai dan bukannya dalam keadaan yang mencurigakan.

  • Thalia yang terkejut dengan keputusan Ziana Zain cuba meminta maaf dan merayu sekiranya ada perbuatanya yang tidak menyenangkan Mentor nya itu tetapi tidak diendahkan Ziana Zain.Garang dan tegas akak Ziana kita neh,slack sikit je terus dia cantas!.Benda dah nak jadi kan? Nak buat macam mana,Sabar je lah Thalia dan cuba lagi untuk program realiti yang lain.Tak pun keluar duit sendiri terus buat full Album! Habis cerita..Hehehe.. .

  • Auto publish...sebab keje manyak nak siapkan

15 comments:

emy/mamasuri said...

dunia artis gitulah..
yg baik jadi buruk..
yang buruk jadi baik..

nza said...

dasyatnya, belum jd artis dh buat hal...

Ena said...

mcm2 kan dorang nie.. huhu

Ummi Eisya said...

emm dunia artis gini la..tapi memang mcm tak adil la leh tukar protoge lak..memang pun yang lain patut bising skit..

SyidaMislan said...

baru jadi protege dah perasan macam fulltime artis...mcm2 la diorg ni.

atty's said...

macam2 hal ..kasi gempak ..thalia tu benti keje ke..kalo benti dah rugis..

maslinamansor said...

balqish jangan jadi artis yer... hehehe

(ada kena mengena tak?) :)

e.l.i.s.s.m.i.e said...

mcm2 pulak artis msia ni.ni blom jadi artis lagi.

Asmahani.A @ AA said...

i love ZZ. :-)

zue @ annaleeya said...

mcm2... tak minat sgt mentor kali nih.. mcm2 gimik buat naik nyampah plak...

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Mcm2 ada..
Blum jd artis dh wat hal..

Diarihatiku1976 said...

mcm2 kan dorang nie.. huhu

[-suziey-] said...

umangaih mcm2 hal ek..nape si ziana tu keras sgt..yg si thalia plak xboel ke puasa dr jmpa boipren..adoi..

Anonymous said...

thalia kerja di MOF putrajaya..ramai yg knl dia..perangai mmg tdk elok..wlupun sblm msk MENTOR lg..kami kenal dia..dia mmg bukan jenis yg fokus..my anty cerita thalia ni klu kat opis kerja lbih sikit dia pengsan..pelik kan..nak gelak pun ade..ziana tu br knal skejap dah xtahan..lg la my anty yg knl dia..

Damia Aleesya & Damia Ayunie said...

huhuhu..tak layan mentor....tau citer sikit2 pun baca dalam paper atau dgr org citer tu jer...

♥ Cari2 Kat Sini ♥

Tabung Balqis

Disclaimer (T&C)

All content provided on this blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site. The owner will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

We grant you a nonexclusive, nontransferable, limited right to access, use and display the blog and the materials provided hereon, provided that you comply fully with these Terms and Conditions of Use.

This policy is subject to change at anytime.