Followers

Thursday, May 27, 2010

TQ & GiveAway untuk Kengkawan

Wah...mama dah start berblogging semula...
payroll dah siap tinggal nak hantar ke Finance je...

rindu bangat sama ini blog...& rindu nak pi jenjalan blog kengkawan semua
banyak dah cerita2 kengkawan yang mama dah tertinggal...
sowy ye semua...hujung bulan adalah time bz mama..
kalo tak wat payroll...habis satu company tak dapat gaji...

sape nak jawab???
walaupun mama tak sempat nak terjah blog kengkawan semua
minggu ni...tapi kengkawan semua sudi terjah blog mama juga...blog kengkawan semua mesti lagi tinggi grafnyer dari mama kan...

mama tengah berusaha giat nak bagi naikkan lagi GRAF mama ni...

mama berjaya naikkan graf untuk minggu ni...
oleh yang demikian mama akan wat GIVEAWAY untuk kengkawan semua...
ape tajuknyer????SUPRISE....yang pastinyer...
hadiah yang ditawarkan amatlah menarik tertarik & dabomb....

9 comments:

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Kita blum pernah lg dpt UV sebegitu ramai.. :(

atty's said...

tahniah ..teruskan usaha..

e.l.i.s.s.m.i.e said...

wah.bestnya bila graf tinggi mencanak :)

mama zharfan said...

congrats...what an achievement...
GA...me mesti join :P

mummy_ayu said...

ayu pun tak pernah dpt graf tinggi cam nie..haruslah giat lagi...
apa pun..wah best nie anje nak buat giveaway lagi..

ejaMaria said...

yey... yey... nak adiah... :)

Ain said...

tak pernah lagi capai graff setinggi anje punya nie.....

semputt nak daki.....hehehe...

tak sabar nak tunggu giveaway tue...

syokkknyaaaaa.....

zue @ annaleeya said...

akak punya xde pon tiggi gitu... huhuhu...

anje nak wat GA??? nak join jgk... heheh...

Damia Aleesya & Damia Ayunie said...

giveaway??? canteeeekkkkk...harus join...

♥ Cari2 Kat Sini ♥

Tabung Balqis

Disclaimer (T&C)

All content provided on this blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site. The owner will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

We grant you a nonexclusive, nontransferable, limited right to access, use and display the blog and the materials provided hereon, provided that you comply fully with these Terms and Conditions of Use.

This policy is subject to change at anytime.