Followers

Wednesday, June 30, 2010

Balqis World Cup 2010

Ya...ni lah dia model cilik pemain brazil Balqis namanyer benombor jersi 26...
ni baju FOC Progress Gold yang mama dapat ari tu hasil beli susu balqis...
so nice baju ni....mama nak kumpul lagi sepasang warna biru..
la ni dah ada 2 pasang....suka baju ni...cantik
semanagt anak dara mama nak pakai baju ni....
sebelum ni nampak cam besaq je baju ni...tapi bila balqis pakai sesuai plak...

Susu Progress & Promise FOC baju ni banyak terdapat di K4 k...kat Tesco dah tak de stok

Balqis & Asyu...langsung tak paham nape balqis buat muka camtu...
seolah2 ada orang nak tangkap dia...hu..hu...mama cuma nak tangkap gambo je...
balqis tiru gaya Asyu wat piece...
Asyu ni suka buli Balqis tau...suka no dok nyakat balqis
tapi ari tu Asyu tak berapa sihat sebab Demam + Lelah...
sian Asyu...makan ubat k...
ok budak bola dgn mama plak...
muka cam nampak letih je...ye la seharian tak ketiduran...
sekarang ni balqis memang kurang tido siang melainkan kalo balqis penat sangat..
kalo tak asyik nak main jerk....

12 comments:

♥ sYiLaSyiRa ♥ said...

gambar balkis yg bwh sekali nampak sgt rupa mia sara a.k.a amanila...

Ieda Al-Habsyi said...

alololo..comel la pakai jersi tu macam maknye, heheh :)

mamamiera said...

aqish ngan mama same same nmpk comey~~

Ummi Aisyah || Cik Yah said...

chumill!!

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

auntie pon ade baju kaler tu..ehehhe

Damia Aleesya & Damia Ayunie said...

comeyy balqish n ashu tu...mama balqish pun comeyy gak kan..hehhe

Izan Ishak said...

comel lah balqis...muat2 baju tu ngan dia~

maslinamansor said...

betul2... sama dengan muka mia sara

LYaFRINA said...

waaa... balqis pon layan bola..

**muka malqis+ashu ada iras la.. kata kakak n adik pon blh.

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Comelnyer dia pakai baju jersi tu..
Muke Anje samalah ngan Asyu..sejibik.. ;)

~~*Lady Salwa*~~ said...

comel balqis pakai baju jersi tu... gambar yg last sekali tu suka la tengok...

Love... said...

jemput singgah blog nieh...
http://ilhamcottage.blogspot.com

something for balqis

♥ Cari2 Kat Sini ♥

Tabung Balqis

Disclaimer (T&C)

All content provided on this blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site. The owner will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

We grant you a nonexclusive, nontransferable, limited right to access, use and display the blog and the materials provided hereon, provided that you comply fully with these Terms and Conditions of Use.

This policy is subject to change at anytime.