Followers

Thursday, June 17, 2010

Gambar Petunangan Jimmy Shanley & Suhaila

So sweet mama suka...suka ape???
mama suka warna pink itu...cantik pelaminnyer...
bertunag pun ada pelamin kan...mama dulu tak de pun...
hu..hu..biasalah artis...

so sweet with pinky2 colour...

Jimmy Shanley yang selamat ditunangkan dengan Nursuhaila Eliani Datuk Suhaimy, menafikan Jimmy memilih anak jutawan itu kerana harta. Menurutnya, tiada istilah mencari kekayaan dalam memilih kekasih terutamanya dengan wanita yang bakal berkongsi hidup dengannya. Jimmy yang akan menamatkan zaman bujangnya pada Oktober tahun ini selamat bertunang dengan Nursuhaila Eliani di rumah pihak perempuan di Sunway Rahman Putra, Sungai Buloh, Jumaat lalu, 11 Jun 2010.

  • p/s tahniah diucapkan...semoga jodoh berkekalan...

16 comments:

hajarus said...

wow... betul la cantiknyer... ;d

Ena said...

Owh.. dah tunang yeh!..

pandai anje cari info yeh!.. hehe.. moga jpdoh mereka berkekalan.. :)

emma said...

tul tue.. zaman kiter tunang duk dalam bilik jer.. No pelamin kan... time anak kite mcm ne lak agaknyer yer..

qaseh said...

mmg cantik sgt... i love it,,
ye la dulu masa tunang xde pun pelamin bagai...mmg kempunan je la..

Ain said...

selamat jimmy jadi tunangan orang....

cantik tema pink tue...

Fieza79 said...

owhh dh tunang....ketinggalan btol citer2 selebriti ni seb bek da Anje...! hikk

[-suziey-] said...

jimmy pn dh mmg kaya..so no issue la dia plh jutawan la ape la..suka tgk jimmy dlm trek selebriti..cool:)

atty's said...

memang cantik pun kaler tu soft je
time kty dulu pun tade pelamin2 nie..huhuuhh..

Mummy Zara Sofea said...

cntik nye pink...

last month jmpe dorang kt Bandung....g shopping barang nktunang kot...btw, cntikkk

Ummi Salsabila said...

cantik..suke pink sgt2x!

Normaliza said...

masa bertunang pun dah ada pelamin cantik. masa kawin nanti mesti lagi cantik kann..

♥ EeiNz ♥ said...

eh..dulu rsnye die mcm da tunang da

i_sofia said...

dari sumber yg mmg boleh dipercayai.. dia dah penah bertunang.. buat secara sederhana kat perak.. tp dah xde jodoh derang..

Damia Aleesya & Damia Ayunie said...

sejuk jer mata memandang tema pink ni...

CatlinaFly said...

suka tkg gmbr diorg..mcm pinang dibelah dua..tapi kan, jadi trend lak, bila bertunang, ada cam bersanding..siap lelaki pakai sedondon..huhu..dunia..dunia..

Kancilbiru said...

cantik sungguh la baju pink suhaila tu...sbb kaler tu laki pakai pun nampak hensem...hehehe

♥ Cari2 Kat Sini ♥

Tabung Balqis

Disclaimer (T&C)

All content provided on this blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site. The owner will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

We grant you a nonexclusive, nontransferable, limited right to access, use and display the blog and the materials provided hereon, provided that you comply fully with these Terms and Conditions of Use.

This policy is subject to change at anytime.