Followers

Tuesday, June 8, 2010

Hobi Lama Telah Kembali

Sticker2....balqis memang minat sangat2 ngan sticker...
semalam mama pi speedmart nak beli biskut balqis...
sekalinyer balqis mengamuk nak kan buku kat speedmart tu...
pening mama melayannyer...terjerit2 nak kan buku...
last mama ajak pi kedai beli sticker...
bukan main suka lagik anak dara ni....habis la semua barang2 kan rumah tu di lekat2nyer
dengan sticker ni....

papa yang rajin melayan dok bukakkan sticker tu untuk balqis

mula2 balqis nak lekatkan kat motonyer...mama tak kasi sebab sayang je
so mama soh lekat kat kete ni...
tengok tu...main lekat je tak kira lah dah berdouble ke ape...
ni haq sticker lama dulu...
bukan main asyik lagi...
tak nak stop selagi sticker tu tak habis k...
lagi dan lagi...tangan anak dara ni...tak kasi mama kaco k...
sib cakap..."mama ni cubuk je nak angkap ambo"...
o...kata mama sibuk ek....
ni la budak balqis tu yang dah kembali dengan hobi lamanyer
suka main sticker...
tada.....ni la hasilnyer...habis kete balqis dah jadik macam ape ntah
penuh dengan sticker...
tak pe daya kreativiti anak2 kan...kita layan kan aje ape yang dia minat...

  • p/s ada ape2 nak komen???sila komen k rugi kalo tak komen...nanti tak tegar...

31 comments:

[-suziey-] said...

umangaih...abis penuh kena tepek ngn sticker..xpe xpe asalkan balqis bahagia.hiks..aQeel pn suka camtu..tp xdela extreme tiap kali nmpk nak..hehe..kalu ibu dia ni beli dia main la..kalu x beli..dia xminta.klau nmpk pn buat xtau..seb bek..hehe..tp jgn lori..pantang nmpk wajib la kena belikan..ekek:P

♥MAMA♥ said...

heheee samala balqis ngan sara ni,suke bangatt kat stickers ni nk2 kalu yg ada minnie mouse ngan barney tu mulalah terjerit2 "aniii, aniii..mimii, mimiii!!" cuma bezanyer sara ni k.da mmg ajar dr dulu lg supaya tepek kat buku album stickernya,kalu x,maunyer ngamukler mama kalu sara tampal kat umah ikut suke dia je,kekkekkee

chugie said...

wah.. sticker.. bagus gak ye. barang2 mainan yg kosong, boleh lah letak sticker camni..

maslinamansor said...

nasib baik tak lekat kat kereta baru anje... kalau tak.. hehehe

~~*Lady Salwa*~~ said...

uih, penuh satu keta... nasib baik dia tak lekat penuh kat dinding... hehe

beli je buku kosong bagi dia lekat2 kat dalam tu... boleh buat koleksi...

eRiNsZ said...

sangat kreative... good.. heheh

emma said...

creative balqis

adda said...

happening nye kete aqish selepas tampal sticker tu. stylo abis laa

Mama Hanim said...

waahhh.. anak2 mmg suka main sticker kan.. hanim pn suka gak..hehe..

zue @ annaleeya said...

mmg same la cam anak2 akak nih... tak ckup tepek kt menan, di tepeknya kt almari baju ummi skali.... sabo jerk la...

Damia Aleesya & Damia Ayunie said...

ekekkeek..semua ditampalnya tu hah..memang creative budak2 kan..

my.mastura said...

next, suh dia tampal sticker kt keter mama n papa plak..hehhehehe

Iela Fazielah said...

adus.. kalau ila xbg syafiqah tmpal kat kete ke beskal ke.. sayang woo... aritu dpt stiker ila suruh dia tmpal kat almari baju dia.. tu pun tampal kena cantik2 nak tegak?? boleh gitu.. mama dia sungguh fassie

Anje a.k.a Mama_Balqis said...

to suziey : memang sinonim la denagn aqeel...sukakan lori meann budak laki2...balqis pantang tengok buku mesti nak beli punyer...satu je yang kita bangga balqis tak conteng dinding...

Anje a.k.a Mama_Balqis said...

to kak da: dah beli buku sticker tapi balqis tak au lekat kat situ...nak lekat kat kete jugak

Anje a.k.a Mama_Balqis said...

to chugie : letak banyak2 smpai naik serabut

Anje a.k.a Mama_Balqis said...

to mas: no...no...no...kalo sampai kat situ tak leh...

Anje a.k.a Mama_Balqis said...

to salwa: dah beli buku tapio nak lekat kat menan gak...nak wat camne

Anje a.k.a Mama_Balqis said...

to erinz: kreatif memnag kreatif

Anje a.k.a Mama_Balqis said...

to emma: tq dear

Anje a.k.a Mama_Balqis said...

to adda: dah tak nampak macam kete dah

Anje a.k.a Mama_Balqis said...

to mama hanim : yup balqis memang suka bangat....

Fieza79 said...

wahh anak2 kita pon sama suke kan sticker2 neh..abis sumer benda ditepekkan...!

kiye lawo gak hape kete tu...hehee..layankan je larr

Anje a.k.a Mama_Balqis said...

to kak zue: wah lagik dasyat tu...siap tepek kat almari kak zue lagik...daya kreativiti anak2

Anje a.k.a Mama_Balqis said...

to ayu : yup kretif & inovatif

Anje a.k.a Mama_Balqis said...

to mas: no./..no...no...kat situ tak leh k

Anje a.k.a Mama_Balqis said...

to salwa: DAH BELI TAPI TAK MAU LEKAT KAT SITU NAK LEKAT KAT KETE GAK

Anje a.k.a Mama_Balqis said...

to iela: hu...hu...dah ajo tapi nak tampal kat situ gak...layankan aje la...nak wat camne

nza said...

bkn main leka lg dpt stiker tu...agak2 depa brdua tu sapa yg trleka...hi.hi....

♥♥♥ سواي @ ماما ايمان شاهيراه ♥♥♥ said...

sebijik cam maryam...semua benda nak di tampal sticker

Ain said...

hahaha.....

penuh kete aqish ngan sticker....

♥ Cari2 Kat Sini ♥

Tabung Balqis

Disclaimer (T&C)

All content provided on this blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site. The owner will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

We grant you a nonexclusive, nontransferable, limited right to access, use and display the blog and the materials provided hereon, provided that you comply fully with these Terms and Conditions of Use.

This policy is subject to change at anytime.