Followers

Monday, June 28, 2010

Steven: Saya Tahu Hubungan Maya, Remy


  • KUALA LUMPUR, 25 JUN 2010: Suami kepada aktres Maya Karin, Steven David Shorthose atau nama Islamnya, MUhammad Ali Abdullah semalam mengesahkan yang dia akan bercerai dengan bintang utama filem Pontianak Harum Sundal Malam tersebut tidak lama lagi.
    Steven yang bertugas sebagai guru di sebuah sekolah antarabangsa di ibu kota telah mengesahkan tentang perkara berkenaan kepada The Malaysian Insider.
    Bagaimanapun, selepas berkahwin di Villa Corte de Lagi di Itali kira-kira 2 tahun lalu, diadan Maya perlu mendaftarkan dulu perkahwinan mereka di Malaysia.

  • "Kami akan bercerai. Apabila menyebut tiada perceraian semalam (Khamis lalu), saya maksudkan kami tidak bercerai semalam tetapi kami memang akan tetap berpisah," kata guru kelahiran British ini kepada The Malaysian Insider.
    Jelas Steven lagi, permohonan perceraian mereka akan dibuat selepas status perkahwinan mereka diselesaikan terlebih dulu.


  • "Tiada sebarang keputusan yang dibuat semalam (Khamis lalu). Tapi saya percaya ia akan dalam diselesaikan dalam tempoh 2 minggu ini," katanya lagi.
    Pada Februari lalu, Maya pernah dilaporkan menyebut yang dia telah berusaha untuk menyematkan rumahtangga yang dikatakan berpunca daripada kesilapan masing-masing.
    Namun, dalam pada itu, turut digosipkan mempunyai hubungan dengan Remy Ishak yang turut sama membintangi teater Natrah arahan Erma Fatima dengannya di Istana Budaya, pada tahun lepas.
    Kata Steven, dia maklum tentang hubungan isterinya, Maya dengan Remy.

  • "Saya ada dengar tentang hubungan mereak tahun lepas. Tapi saya tak berjumpa Remy. Tapi, kalau berjumpa, pasti saya akan bercakap dengan dia. Ia bukanlah satu isu," katanya.
    Ditanya adakah Maya ada mnegurnya sewaktu berada di mahkamah, Steven berkata: "Tida ada sepatah kata, tidak ada hello, tiada apa-apa langsung
  • p/s dunia artis......

12 comments:

CT said...

dh xde jodoh...

~Siti Hajar~ said...

Dunia artis.....

nieda said...

isu penceraian artis ni byk sangat..

Farra Dhelina said...

mcm2 dnia artis ni kan..mtk dijauhkan lah dr kita semua..

Momma Mia said...

sedih la baca kisah maya nih... masa dorg kawin dulu macam sweet jer maya & husband dia.. Semoga maya lebih tabah

LYaFRINA said...

ISHHH.. XSANGKA MCM NI.. KESIAN KAT SUAMI MAYA.. DAH LA BAWA DIA DLM ISLAM.. TP MENUNJUKKAN CONTOH Y X BAIK..SMOGA SUAMI MAYA TERUS TEGUH AGAMANYA

INTANKUTERPILIH said...

kesian kan...dah takder jodoh nak wat cemana...

Drama Mama said...

macam macam kan...jodoh tak panjang..takleh nak kata apa. huhu

harap dijauhkan dari benda gini. ameen!

http://twinkywinkystars.blogpsot.com

Naimatul Hafizah Nor Rodin said...

artis, artis...kawen cerai...mcm jadi lumrah pulak.

maslinamansor said...

sayang...

lily azliyana @ mama zara said...

alahai..macam2 dunia artis ni kan..sian plak ngan husbnd maya tuh..

Ain said...

kalau dah memang sampai takat tu jer jodohnya, terpaksa la terima kan....

♥ Cari2 Kat Sini ♥

Tabung Balqis

Disclaimer (T&C)

All content provided on this blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site. The owner will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

We grant you a nonexclusive, nontransferable, limited right to access, use and display the blog and the materials provided hereon, provided that you comply fully with these Terms and Conditions of Use.

This policy is subject to change at anytime.