Followers

Friday, July 16, 2010

***Ape Nak Jadi Dengan Badrul Muhayat***

Stop kejap entry holiday...mama malas nak upload la...kengkawan lagik bosan kan..
ape kata kiter intai2 citer pasal artis plak....
yuk.........

  • Apa nak jadi dengan Badrul Muhayat nie? Isteri dia, Julia Daud penat-penat pergi jamin nak keluarkan dia dari lokap, tup-tup Badrul Muhayat boleh mengasari dan rampas pulak duit jamin tue. Rm2,500 tue. Kejam sungguh.
    Masa duduk dalam lokap pandai pulak memujuk merayu kat isteri supaya jamin dia. Paling tak tahan lepas dijamin oleh bini dia, ada seorang wanita menunggu kat kereta untuk bawak Badrul Muhayat pergi.

  • Memang tak berhati perut dan tak mengenang budi langsung kan?
    Nielah jadinya kalau lelaki yang sepatutnya jadi ketua keluarga tapi buat keluarga lagi jadi porak peranda. Buat malu kaum lelaki je. Drop my waterface also. Harap-harap isteri Badrul Muhayat buat langkah terbaik iaitu berambus jer daripada hidup dengan laki macam nie. Takder pedah.
    Sekarang nie si isteri pulak yang terpaksa tanggung segala hutang si suami. Si suami hilang entah ke mana. Nasib baik dah buat lapoar polis. Tunggu masa jerlah nak masuk lokap balik nampaknya

6 comments:

¥ α Ŋ α Đ z µ £ said...

pomp yg tungu kat keta tu mcm le takda laki lain..
nak jugak laki yang ganaz ni..pukui bini

maslinamansor said...

harap si isteri ambil pengajaran...

Hezesuze said...

ambil iktibar.....sape xsayang kan somi tp kalo somi pun pangai buruk baik berpisah jek....

Farra Dhelina said...

buat karen je dgn laki mcm ni..ape daaa...

Adlina Husaini said...

kesian kan..
harapnya lepas ni dia tak ngengada nak bebaik ngan laki dia tu

pengecut btui pukul pompuan

firahadifa said...

kawen nie nasib.. mmg nasib dia dapat husband cam tuee

♥ Cari2 Kat Sini ♥

Tabung Balqis

Disclaimer (T&C)

All content provided on this blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site. The owner will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

We grant you a nonexclusive, nontransferable, limited right to access, use and display the blog and the materials provided hereon, provided that you comply fully with these Terms and Conditions of Use.

This policy is subject to change at anytime.