Followers

Wednesday, August 18, 2010

♥ Anak2 Artis Dalam 'Fesyenista Baby Kiko' ♥

Ramai juga artis/selebriti yang mempunyai anak kecil mengikuti acara 'Fesyenista Baby Kiko' yang diadakan baru-baru ini. Anak artis yang hadir seperti Erra, Sabrina, Abby Abadi, Rosma, Nadia Mustafa, Rita Rudaini, Lisdawati dan Enot. Masing-masing mengayakan anak dengan penuh kreatif dan sesuai dengan tema fesyen. Bukan calang-calang acara ini apabila hadiah utamanya RM30,000 yang akhirnya menjadi milik anak Erra Fazira, Engku Aleesya. Memang bertuah nasib badan, dapat RM30,000 tue, mana nak joli2 lah.






















































p/s Tahniah pada Engku Aleesya

11 comments:

e.l.i.s.s.m.i.e said...

selalu tak sempat nak tengok..

mamalieyna said...

wow...dh kaya btmbh kaya la artis ni..hehe..kak ina tgk kt tv masa anak nadia tu...sporting tul anak dia! ^_^

EiJa ZaQuaN said...

comelnya engku aleesya berpeluk ngan anak abby..:))

ejaMaria said...

lain dah muka engku aleesya... tak macam mama dia dah... hihihihi

mummy_ayu said...

ayu tgk time anak Khai jer..pas tu terlupa nak nengok dah..tau tau dah abis..he he he..

Ain said...

sempat tengok ungku aleesya kat rancangan ni hari tue....

tak sangka pulak aleesya leh menang....

atty's said...

lor dah abis ke..takde peluang nak tgk yg lastnya .

AshAnas said...

tak sempat tgk aleesya... smpt tgk anak khai & rosma n anak sabreena je... yg lain sume tak tengok...

Atia Adina said...

pernah tgk rancangan ni skali jer....minggu lepas....ler....dah umum pemenang dah pun....

-ad-

Farra Dhelina said...

la ade rncgn ni ke?? tak pnh tau lgsg pon..hermm rugi2..

btuah nya bdn menang 30 ribu ek

@>--ummi zahra--<@ said...

dah abis ker..??sempat tgk anak sabrina jer..yang lain tak tgk..asyik lupe..

♥ Cari2 Kat Sini ♥

Tabung Balqis

Disclaimer (T&C)

All content provided on this blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site. The owner will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

We grant you a nonexclusive, nontransferable, limited right to access, use and display the blog and the materials provided hereon, provided that you comply fully with these Terms and Conditions of Use.

This policy is subject to change at anytime.