Followers

Monday, August 23, 2010

♥ Jimmy Shanley & Suhaila Berbuka Bersama

Bertempat di Restoran Intai-Intai, Jalan Hulu Kelang, Ampang yang lalu, pasangan Jimmy Shanley dan Nursuhaila Eliani Datuk Suhaimy telah menghadiri majlis berbuka bersama-sama artis-artis yang lain. Namun aksi Jimmy dan Suhaila yang mendapat perhatian ketika berbuka. Minum segelas cawan dan saling suap menyuap. Tapi pelik lah, Jimmy dan Suhaila baru sahaja bertunang kan? bila masa pula mereka berdua kahwin, korang tahu ker, ya lah aksi mereka mengalahkan suami isteri pula. Huhu. Apa-apa pun semoga berbahagia


p/s semoga berbahagia hendaknya...


10 comments:

Farra Dhelina said...

lerr igtkan dh kawin!

Hezesuze said...

ermm adat org tgh hot bercinta gtew ler anje oii...huhu

tapi wlpun weols dah kawin masih lagik makan suap2 kekekeke

Adlin a.k.a Kyra MomS said...

x lama lagi kawin la tu hehehe anak org kaya tu hihihi..

SiTi said...

tu laa..mcm dah kawin jer nmpaknya

Ena said...

pakaian tak kena dengan cara mereka.. apapun doakan moga dorang cepat kawin kan!..

didyrose said...

cute n sweet

hajarus said...

secocok ;)

Suhana Shahril said...

jgn jd cam roslin hashim sudah ler..kawin bagai nak rak...terjentik sket dah baran pastu cerai..depa ni x p kursus nikah dulu kot ..org yg p kursus kawin,diajar mcm mana hidup bertolak ansur dan sbgnya...haii...entah ler...mcm2 skrg ni

transformed housewife said...

jgn mesra sblm kawin je. lps kawin pandang pun sebelalh mata.

atty's said...

cantek tunangnya pakai tudung

♥ Cari2 Kat Sini ♥

Tabung Balqis

Disclaimer (T&C)

All content provided on this blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site. The owner will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

We grant you a nonexclusive, nontransferable, limited right to access, use and display the blog and the materials provided hereon, provided that you comply fully with these Terms and Conditions of Use.

This policy is subject to change at anytime.