Followers

Thursday, September 2, 2010

♥ Cerita Dunia Artis ~ Abby Abadi & Zul Serba Pinky ♥

Abby Abadi, siapa tidak kenal. Banyak peristiwa yang menimpa dirinya dan rumah tangganya dua tahun ini. Nasib Abby ni seorang yang tabah. Walaupun digosipkan dengan Zul dengan bercinta, namun Abby tetap berpendirian dirinya dengan Zul cuma kawan biasa. Belum ada pengakuan lagi untuk 'cinta' mereka berdua. Dah nak dekat lebaran ni, Abby dan Zul pun sempatlah ke photo studio sebentar untuk sebuah koleksi nanti. Memakai baju sedondon berwarna 'pink' maka terserlahlah warna warni keriangan mereka berdua. Abby juga sudah tidak kisah lagi jika Norman dan Memey akan bertunang pada Raya ke-4 seperti yang digembar gemburkan media..
p/s sumber dari izyan

7 comments:

aSmiDar said...

wahh..dah konpom ke..
emmm....
okey jugak..:)

Farra Dhelina said...

hermmm memey dgn norman tu? hermmmm mls nk komen..tp dh jodoh dia dgn cara mcm ni kan..redha je lah..

hajarus said...

wow sepadan.. ;)

Hezesuze said...

tetiba angin lak dgr nama memey n norman nie....huhu

tapi yelah jodoh ajal maut sume di tangan ALLAH swt kan...

yg penting anak2 tak diabaikan even kawin ngan org lain yedok

eima said...

mcm² artis nih ...
publisiti je semua ni...

eMMe said...

cantek pink dia... i like...

e.l.i.z.@ said...

dulu x suka memey ngan norman..tp bila tgk lakonan memey, mcm baik je org nya.lembut je..ptt la norman cair :P

♥ Cari2 Kat Sini ♥

Tabung Balqis

Disclaimer (T&C)

All content provided on this blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site. The owner will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

We grant you a nonexclusive, nontransferable, limited right to access, use and display the blog and the materials provided hereon, provided that you comply fully with these Terms and Conditions of Use.

This policy is subject to change at anytime.