Followers

Wednesday, September 29, 2010

♥ Diana Danielle pakai Subang Lambang Farid Kamil??? ♥

Ramai yang dah tahu keintiman yang terjalin antara dua bintang muda terhangat di pasaran ni. Walaupun Diana Danielle atau pun Farid Kamil tidak pernah membuat kenyataan rasmi tentang keintiman mereka, tapi orang dah boleh agak mereka ni bercinta. Yang menariknya, baru-baru ini ada seorang minah datang ke majlis pelancaran filem terbaru lakonan aktres 'meletup' tu.


Kata minah tue, pandangannya 'tertarik' pada telinga Diana. Terkesima jugalah minah ni dibuatnya bila terpandang ke arah telinga aktres tu. Jangan salah faham, bukannya minah tu terpukau dengan bentuk telinga Diana tapi subang di telinganya. Bukan sebab Diana pakai subang berlian, emas atau zhulian tapi subang yang cukup istimewa. Tapi subang yang berbentuk huruf.


Kata minah tu lagi, Diana memakai subang yang berbentuk huruf F dan K di kedua-dua belah telinganya. Perhati punya perhati, teman Ad Lib terus dapat menangkap apa maksud dua huruf itu. Kalau betullah dua huruf tu merujuk kepada Farid Kamil, sahlah mereka sedang bahagia. Kan dah kantoi..

  • p/s sumber izyan


6 comments:

INTANKUTERPILIH said...

confirm la nie dorg kapel...cuma depan press saje kaber line..

Hezesuze said...

ermmm adat orang bercinta kan...huhu

hajarus said...

ala lebih sker lau farid kamil ngan lisa surihani...

mummy_ayu said...

setuju dgn hajarus..suka tgk farid kamil ngan lisa surihani...dlm LBS & Menantu vs Mentua tu..nampak sepadan jer..

wan sujaihah said...

hai ramai betul minat farid kamil ni...bila nak kawin daaa

[-suziey-] said...

sooooooo sweet..suka la kalu btl dorang ade affair..sama cantik smaa padan..hehe..sejak LBS..minat btl ngn FK..n lisa jgk..tp diana daniel pn ok la..suka gk.ekkekeke

♥ Cari2 Kat Sini ♥

Tabung Balqis

Disclaimer (T&C)

All content provided on this blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site. The owner will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

We grant you a nonexclusive, nontransferable, limited right to access, use and display the blog and the materials provided hereon, provided that you comply fully with these Terms and Conditions of Use.

This policy is subject to change at anytime.