Followers

Monday, September 20, 2010

♥ Pagi Lebaran Kami ♥

Ok ari ni kalo sempat nak habiskan citer pasal raya
takut simpan lama2 dah basi plak...
al maklumlah mama cuti lama...
so ni semua gambo2 sekitar raya pertama kat kampung papa

nasib baik anak dara ni nak pakai baju kurung...

mama berdua dengan balqis
balqis & sepupunya
mama nak snap gambo anak dara ni...
dia pun sibuk nak snap gambo mama
kami lagi
ok ni kat rumah pakcik papa balqis...
suasana yang tenang dengan pemandangan indah sawah padi...
mama suka tengok sawah padi yang menghijau...
kalo dapat snap2 pic kat tepi sawah sure cantik kan
tapi ari hujan la pulak masa tu
anak dara yang dok sibuk nyani lagu "buai laju2"
memang suka dok kat buaian..
pantang junpa...almaklumlah kat rumah tak leh letak buaian
papa & balqis
berlatarbelakangkan sawah padi
  • p/s snap punyer snap...baru perasan tak de langsung gambo kami bertiga
tahun ni macam kureng sikit nak amik gambo...tak de feel...nape ek??

22 comments:

mama tisya said...

tk sempt gmbr bertiga ye..kita sempt sekeping je..nasibaik ada..dh la tisya 1st time thn ni br nk pki bj kurung

~~*Lady Salwa*~~ said...

sama la, tak ada pun snap gambar bertiga... bukan setakat bertiga, sekeping gambar pun tak ambil... huhu

CatlinaFly said...

meriahnye raya..eh..mama aqish dgn mama tisya sedara mara ke? :)sorry jadi pak sibuk hihi

LYaFRINA said...

waa.. tema coklat yer.. sgt2 cute bila balqish bbaju kurung.. msti byk kumpul duit raya ni :- )

Ain said...

sama la dengan ain, satu keping pun takde gambo berempat...

huhuhu....

Ieda Al-Habsyi said...

so shuweettt baju raya anak ko! :)

♥Azie♥ said...

tomei nyer aqis

[-suziey-] said...

waa tema coklat yek..hiks..so sweet baju sedondon..hehe..

bestnye la berlatarbelakangkan sawah padi..damai gitu..hehe..

aah la ths yr kt pn xbyk gbr bertiga..mcm kureng feel..sibuk nk beraya jek..haahhaa

~Siti Hajar~ said...

lor nape xde gmbr bertiga, terlupa eh? ermm..mama & Balqis nmpk mcm 2 beradik je, comel!

klu hr xhujan, blh buat photoshoot kat sawah padi tu kan? mesti lg cantik..hehe

zue @ annaleeya said...

akak pon takde sgt gambo satu family... seingat akak, ader 2 keping jerk... sebuk beraya jer.. lupe nak snap2...

cantik kan bergambo dekat sawah padi... ijo jer...

MrS. F!zA said...

lawo² balqis pakai baju kurung..tomei je..apa pasai dah ayu2 duk kangkang pulak ni.. hehehe

sana sini org upload gmbr raya..mood nak buh gmbr blom mari.. keja duk menimbun..huhuhu

mamalieyna said...

waa lawa la baju sedondon 2 beranak ni..kak eina kena tunggu ada bbygirl la baru sedondon baju munge2 gini..skrg baju blank2 jerla..hehe..sweet kaler coklat gini..suka3x..

*ler camno leh gambar bertiga takde ni..^_^

Adlin a.k.a Kyra MomS said...

wahh..baju sedondon ngan mama yea balqish...cantik
kita sib baik ada org tukang snapkan pic bertiga hihihi ada la tuk kenangan..

wan sujaihah said...

laa kenapa takder gambar bertiga...rugi2...takper..nanti pakai balik baju raya..ambik semula :)

mummy_ayu said...

semua lupa nak snap pic pagi raya..

zura@iwan said...

wahh sedondon mama ngan aqish...

SURIA AMANDA said...

seronok kan..kalau dapat sedondon dgn anak...tuggu turn Lisa lak yer..doakan cepat rezeki Lisa

Fieza79 said...

lawo la pemandangan kat belakang tu..sawah padi nan ijau...hishh kalo fieza dh terkam begambo kat situ...eheh

zAnNa@mAMaBaTriCE said...

cantik warna tema korang tahun nie...COKLAT...kena sangat2 ngan anje & aqish yang putih melepak tu...naik seri nyer...

nieda said...

mak dgn anak sedondon..cayalah

.::Lynn::. said...

sama la kita, xde gambar kami berempat... rugi sungguh rugi

Farra Dhelina said...

sama lah kita anje..fra pon kurang bgambar..adeiii..rasa menyesal pon adee...uwaaaaa

♥ Cari2 Kat Sini ♥

Tabung Balqis

Disclaimer (T&C)

All content provided on this blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site. The owner will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

We grant you a nonexclusive, nontransferable, limited right to access, use and display the blog and the materials provided hereon, provided that you comply fully with these Terms and Conditions of Use.

This policy is subject to change at anytime.