Followers

Wednesday, September 8, 2010

♥Sarah Raisuddin-Shuib Sepah Dah Kahwin?♥

7 SEPT 2010: Dalam sibuk-sibuk umat Islam buat persiapan terakhir untuk menyambut kedatangan raya yang bakal tiba-tiba tidak lama lagi, tiba-tiba Murai Batu terdengar suatu gosip memeranjatkan yang dikhabarkan oleh seorang teman pada awal pagi tadi. Gosipnya berkaitan dengan penyanyi genit, Sarah Raisuddin. Nak tahu apa dia?
Khabarnya, Sarah Raisuddin yang juga anak kepada pelakon serta nyanyi 80-an, Raisuddin Hamzah sudah pun berkahwin. Jeng jeng jeng..Dengan siapa pulak ni...?

Kata si teman tadi dengan siapa lagi kalau bukan Shuib daripada kumpulan Sepah yang dikatakan cukup akrab dengan Sarah sejak beberapa bulan yang lalu. Malah, Sarah sendiri pun sudah pernah bertandang ke rumah keluarga Shuib di Kulai, Johor.
Walaupun Sarah dan Shuib sering menyifatkan hubungan mereka sekadar kawan baik, namun ramai pihak yang berpendapat bahawa mereka sememangnya sangat serius bercinta. Tup-tup sekarang in timbul pulak cerita pasal kisah kahwin mereka.

5 comments:

mamalieyna said...

ye ke? baguslah tu..kalau betul khabar tu..harapnya kekal lah!

eT said...

ye ker...bagus2...dari pilih mat salleh..huhu

maslinamansor said...

tak pernah dengar pun pasal gosip depa nie...

emy/mamasuri said...

last2 orang melayu jugak pilihan si sarah..semoga berkekalan..

mama zharfan said...

kalau betul, bagus jer..moga2 bahagia ke akhir hayat :)

♥ Cari2 Kat Sini ♥

Tabung Balqis

Disclaimer (T&C)

All content provided on this blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site. The owner will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

We grant you a nonexclusive, nontransferable, limited right to access, use and display the blog and the materials provided hereon, provided that you comply fully with these Terms and Conditions of Use.

This policy is subject to change at anytime.