Followers

Thursday, September 23, 2010

♥ Update Senarai Peserta Contest ~ Penambahan ♥

Salam & Selamat petang semua...
seperti yang dinanti2kan & dijanjikan
mama nak publish semua wajah2 tomei peserta Contest mama
Alhamdulillah ramai peserta yang join...
so jom kita tengok wajah2 mereka...
eh..ni bukan peserta k...ni Banner Contest
peserta Boy's

Boy's
Boy's
Peserta Girl's
Girl's

semua peserta seramai 53 orang
26 dari kalangan Boy's
30 dari kalangan Girl's


penambahan 3 peserta lagi yang mama tercicir & yang dah wat pembetulan
so takat ni je peserta yang diterima
lepas ni mama akan umumkan TOP12
maka Contest mama telah ditutup penyertaannya secara RASMI nya...
    TIADA proses undian dijalankan k...semua keputusan diatas tangan juri yang dipilih


  • p/s tengah bz wat payroll ni tapi curi2 masa gak nak umumkan proses contest....
  • p/s to juri...selamat pening kepala k...

3 comments:

eima said...

TQ sbb up jg pic my son ...
dah tau tak leh nk menang tp saje je nk bgtau aku sentiasa support contest anjuran anje ... tak penah miss lagi tau ...

haszuraidah ishak said...

aiks..nape my doter takde?

http://myapeapeaje.blogspot.com/2010/09/gorgeous-baby-in-kemeja-dress.html

Intan Inn said...

erm thanks uodate semulab4 diz intan tgk ada tp yg nie tak der pulak..takper yerlah ramaikan may b tercicir..kalau tak der rezeki xper..gud luck semua comel2...

♥ Cari2 Kat Sini ♥

Tabung Balqis

Disclaimer (T&C)

All content provided on this blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site. The owner will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

We grant you a nonexclusive, nontransferable, limited right to access, use and display the blog and the materials provided hereon, provided that you comply fully with these Terms and Conditions of Use.

This policy is subject to change at anytime.