Followers

Friday, October 8, 2010

♥ Balqis Exploration ♥

Walaupun tak sihat tapi anak dara mama ni bergiat aktif ligat dengan "keje2 nya"
pantang mama & papa lepa sikit..
leh jadi migrain mama ni kalo balqis dah start wat "kejenya"....
mula bergiat aktif dengan ntah ape2 keje yang dibuatnya
ade je benda2 yang mustahil yang dibuatnya..
contoh gambo kat bawah ni...

masuk je rumah...biler suis TV tak on anak dara ni dah pandai nak pi on sendiri
time mama & papa nya tengah sibuk nak pi nak letak barang kat dalam rumah..
anak dara terus pi nak on TV...maklumla selalu nampak papa wat kan....

tengah usaha tu...nak capai suis tu...
dah hampir nak capai...
mama zoom lagi tengok ape kojenya anak dara ni...
then dah dapat tekan suis tu...
hah dah berjaya pun on suis TV tu...
pastu dengan sukanya balqis pi cari remote TV..
la ni pun dah pandai nak pilih siaran sendiri...cam citer drama tu balqis suka tengok
layan tu...kalo citer perang2 ganaz yang gaduh2 tu lagi peberet k
terutama WWF tu...hu......hu...tak bagus diamalkan ni...
ape pun anak2 ni sentiasa mengikut jejak langkah & perbuaatan kita sebagai ibu bapa mereka... so jadilah contoh terbaik untuk anak2 kita supaya mereka boleh menjadi insan yang berguna di masa hadapan....
  • p/s kepada semua kat luar sana, jangan tiru aksi balqis ni k...bahaya....nge...nge...
  • p/s selalu je kena marah dengan papa kalo balqis pi main suis....haq ni yang terkantoi..

14 comments:

~Siti Hajar~ said...

jgn dibiar sgt tu Anje, bahaya tu, klu tgn Balqis basah ke...naya je anak dara tuh..jgn biar la ok

cha said...

comel... dia dah tahu tak pe la...
kalau yang tahu masuk mulut tu, habis semua kena karan, adeiii... ngeri.

[-suziey-] said...

uish bahaya tu balqis..karen tu..haih budak bkn tau takut kan..

kt mmg xkasi lgsung pendedahan kt aQeel katun or cite2 ganas..tmbah boy lg kuat mengikut..

Ena said...

baik2 balqis.. karen tu.. hehe

♥MAMA♥ said...

uihhh takut k.da tgk,jgn diamalkn slalu ye ;-)

**sara plak suke sgt tgk citer antu,ayat standard dia "ara x takut la mama"..padahal mama punyer la penakut nk tgk ;-( siap ambik bantal suh mama tutup muka ni,kekeee

zAnNa@mAMaBaTriCE said...

pandai jer kamu kan aqish
bebudak nie..belajar apa yg diaorg tengok dari ibu dan bapa kan..

tp bahaya jugak kalau mcm tu...yelah, elektrik tu kan

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis ♥ said...

to siti hajar: tak la...tu sebab balqis kantor wat keje main suis tu

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis ♥ said...

to cha : tapi bahayakan...selalu je kena warning anak dara ni

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis ♥ said...

to suziey: husband kitr selalu warning...tapi kengkadang tu bila kitorang leka dia wat balik la keje dia tu

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis ♥ said...

to ena : ok auntie...balqis selalu je kena babab dengan mama kan

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis ♥ said...

to kak da : tu terkantoi punyer citer...selalu je kitorang larang

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis ♥ said...

to zana: yup kengkadang budak2 ni suka buat ape yang kita larang...lagi larang lagi suka dia buat kan

Intan Inn said...

erm samlah macammy hero kat rumah suka sgt main2 wayar risau sgt takut kene karen kan...

Farra Dhelina said...

sama gak dgn mirza, cukup suka dgn suis..ee

♥ Cari2 Kat Sini ♥

Tabung Balqis

Disclaimer (T&C)

All content provided on this blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site. The owner will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

We grant you a nonexclusive, nontransferable, limited right to access, use and display the blog and the materials provided hereon, provided that you comply fully with these Terms and Conditions of Use.

This policy is subject to change at anytime.