Followers

Monday, October 25, 2010

♥ Farid Kamil Kata nasi lemak 50 sen kepada Nora Danish??? ♥

Ayat yang menjadi 'famous' dikalangan remaja dan pemuda pemudi yang bermasalah zaman ini. Tidak tahu dari mana asal usul ayat ini datang dan bermaksud sedemikian lucah sedangkan ianya hanya sebuah makanan. Harga pulak ntah kenapa 50 sen, sebab sekarang jarang dapat nasi lemak harga itu, kalau RM1 paling murah adalah. Kata-kata ini juga memang tidak sesuai diperkatakan apatah lagi ketika dalam lakonan diantara Farid Kamil dan Nora Danish dalam filem Cuti Cuti Cinta yang bakal ditayangkan tidak lama lagi.

(Minit ke 1.05) Walaupun mungkin berdasarkan dialog namun ianya masih lagi mengambarkan sesuatu yang tidak elok dan kurang sopan, sebab ini negara Malaysia, kata-kata dalam filem kebanyakkannya kena tapis, kalau kat Indon itu len citer lah. Kot-kot Nora Danish pun terasa juga kot dengan kata-kata demikian. He2.

11 comments:

CT said...

Kita nk kirim nasi lemak singgit sebungkus...hahhaa

Ena said...

suka2 je kan cakap mcm tu.. ishhh!! menyampah betul kalo ada lelaki yg suka cakap mcm tu..

[-suziey-] said...

klau nora danish xrs malu ok ler..tp klu kt mmg xleh terima..sama erti ngn menghina ciptaanNya..

mamaaerish@eb said...

eb trus ttp telinger aerish ms promo tuh... oh tidak.... x bgs...

yang,
x mo lawat kami dh ker?... hu3

mummy_ayu said...

malam tadi tgk gak the making...mcm lawak jer....
tapi bab nasi lemak nie..kureng sopan la dibuatkan bahan joke..kan..

my.mastura said...

saya dr dulu pon x suka bila org lelaki samakan 'benda' tu dgn nasi lemak..bg saya, diorg mcm x hormat kaum pompuan..apa perasaan diorg bila org kata mak diorg punyer??

Joy said...

nk ns lemak kukus + ayam grg berempah ;)

LYaFRINA said...

mmg pon anje..
jgn kate g2.. budak2 tadika pon dah reti sebut tu

Damia Aleesya & Damia Ayunie said...

baru jer tgk the making filem tu tadi...memang lawak lak citer tu..hehe

wmaziati said...

kalu tol2 ada nasi lemak 50sen takpe gak...wakakakakaka..

eima said...

bkn laki je suka ckp camtu ...pomppuan pun sama cam la bdn diorg tuh lawa sgt ...ceh ... klu nenen besar tp gemuk kedempol wat pe....mencik sakit ati tau ...hehehe emo plak sorry ek kengkawan...

♥ Cari2 Kat Sini ♥

Tabung Balqis

Disclaimer (T&C)

All content provided on this blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site. The owner will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

We grant you a nonexclusive, nontransferable, limited right to access, use and display the blog and the materials provided hereon, provided that you comply fully with these Terms and Conditions of Use.

This policy is subject to change at anytime.