Followers

Wednesday, October 20, 2010

♥ Hadiah Contest Gorgeous Yang Gorgeous ♥

Selamat pagi ari ni nak citer pasal hadiah untuk pemenang Contest yang mama anjurkan
baru2 ni...salah sorang pemenang telah menerima hadiah berkenaan
dah telahpun publish kat blog nya..
TQ Farra sudi wat entry berkenaan...terharu bangat
TQ juga pada penaja yang sudi taja hadiah yang superb...
nak tau ape hadiahnya??
Juara Contest mama baru2 ni...
Hadiah yang dimaksudkan tu telah diterima oleh Farra Mama kepada Qasehati..
jom layan Hadiahnya
mama pinjam gambo ni dari blog Farra Mama kepada Juara Contest mama
wah banyak & superb hadiahnya kan....mama pun teruja & berterima kasih banyak2 kat Penaja
Qaseh dengan posing dengan hadiahnya...
so sweet...so kengkawan kalo nak hadiah yang superb camni...
jangan lepaskan peluang untuk join contest mama yang akan datang..
Tahniah sekali lagi untuk QASEHATI & TQ pada pengajur IEDA http://cutiesgorgeous.blogspot.com/
selaku penaja untuk hadiah GIRL Category...
  • p/s ada lagik ke yang dah dapat...kalo ada bagitau k...mama nak wat entry untuk TQ pada penaja...

11 comments:

@e_da said...

cantiknya gaun dia....tahniah!!

MrS. F!zA said...

giler cntik tol dress tu

mamalieyna said...

waaah mmg gorgeous..rugi tul tak menang! tp nk wat camna kan..hehe.. =P

ooh hadiah saguhati pun ok! nnti kak eina wat n3 tu..dh snap pic..hehe..

MRS. K said...

suke tengok.. comelnya...

mummy_ayu said...

anje..ayu pun dah terima hadiah dr eida...cantik sgt walaupun besar..takpe ayu leh simpan..bila dah muat iris paka..nanti ayu buat entrynya..tq so much!!

Cute MuM said...

cantiknyer....
nie yang tak sabar nak join contest baru..
heheh..

zura@iwan said...

nice la gaun dier...sgt2 cute.....

Ummi Eisya said...

cantiknya..sesuai dgn pemenangnya tu..

mama rifQy said...

wahh..sangat chanteq!!!

[-suziey-] said...

huhu hadiah utk boy xpos lagi..adoiiii lupe plus bz :D hr ni g pos kejap kt bwh:D

Farra Contest & Giveaway Corner said...

tq anje & puan penaja semuaa!!

♥ Cari2 Kat Sini ♥

Tabung Balqis

Disclaimer (T&C)

All content provided on this blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site. The owner will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

We grant you a nonexclusive, nontransferable, limited right to access, use and display the blog and the materials provided hereon, provided that you comply fully with these Terms and Conditions of Use.

This policy is subject to change at anytime.