Followers

Thursday, October 7, 2010

♥ Isu Jejai & Fasha ♥

SEJAK membuat pengakuan berani matinya tiga bulan lalu mengenai hubungan cinta antara aktres jelita Fasha Sandha, 26 dengan Toh Muda Rizal Ashram Ramli, 33, tanpa berselindung, pasangan itu kembali muncul di khalayak ramai.

Bertempat di Restoran Bora Ombak, Ampang, majlis Aidilfitri yang dianjurkan Fasha lebih bermakna apabila kekasih hatinya itu hadir memenuhi undangannya.

Tiada lagi yang perlu disembunyikan, pasangan yang dihimpit pelbagai kontroversi sejak keruntuhan rumah tangga Rizal atau lebih dikenali sebagai Jejai bersama Nora Danish itu tampak mesra berbual manja.

Kemesraan itu membuatkan wartawan media yang hadir terus menerpa Fasha sejurus tamatnya majlis itu untuk bertanyakan status terkini hubungan mereka selepas Jejai sekeras-kerasnya enggan ditemubual.

11 comments:

Intan Inn said...

semoga berbahagialah...jgnlah khbar2 angin jer kan...

p@kcikLie said...

kenapa jejai juga dicarinya...huhuhu

Fatin a.k.a. Aten said...

umur makin meningkat, cpt2 la langsungkan benda yg baik.. x perlu tggu lama2..

emy/mamasuri said...

huhuhu..
jejai pun dah duda kan..
kawen2 je lah fasha..
sakit hati kat fasha..
tp bila tgk dia berlakon..
jadi cair lak..huhuhu

zurazari said...

cepat2 kawen yer=)

aSmiDar said...

Tak suka Pasha..
Tnmbah2 watak Chinta plak dibawanya skg...

Atia Adina said...

kawen jer lah

wan nurul hezrina abd halim said...

tak sukerlah ngan fashya tapi ngan lakonan dlm chinta suker.banyak lakonan dia best

mamamiera said...

eee xsuka ngan lakonan fasha..
Lakonan dramanye je i gemor..

Hezesuze said...

semoga berbahagia slamanyea...walaupun kekadang meluat tgok aksi manje fasha live lagik....tapi bakat lakonan dia tak dinafikan...mmg besh...!!

[-suziey-] said...

huh..xsuka bole x? grrrr

♥ Cari2 Kat Sini ♥

Tabung Balqis

Disclaimer (T&C)

All content provided on this blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site. The owner will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

We grant you a nonexclusive, nontransferable, limited right to access, use and display the blog and the materials provided hereon, provided that you comply fully with these Terms and Conditions of Use.

This policy is subject to change at anytime.