Followers

Wednesday, October 20, 2010

♥ Kembar Diana Danielle?? ♥

Kenapa semua kembar artis-artis feveret kami kesemuanya berada di luar negara? Kali ini kembar Diana Danielle adalah seorang warga Indonesia yang bernama Nadine Alexandara Dewi Ames. Amik kau nama super panjang punya. Memang terserlah kecantikan si Nadine nie. Mata si Nadine rasanya lebih lentik lagi daripada mata Diana Danielle.

Kami tak sempat nak cari info lanjut mengenai si Nadine ini. Tapi kalau Diana Danielle digandingkan dengan Nadine dalam photo shoot mana-mana majalah, kami rasa agak sukar untuk kami membuat pilihan siapa yang lebih comel dan cun. Kedua-duanya pun ada kelebihan masing-masing.

Lagi gambar kembar Diana Danielle dengan membaca artikel ini sepenuhnya. Mana satu pilihan anda? Diana Danielle atau Nadine? Kredit gambar kepada myralupilato dari Forum Cari.

p/s ada iras2 kan?


14 comments:

MrS. F!zA said...

wow!! canteknya mereka berdua! msing2 ada kelebihan..

LYaFRINA said...

a ah la...
sejibikkkkkkkk tu..

kalo tang mata.. suka mata nadine.. hehehehe

anje kan ada 7 org muka y sama d dunia.. cuba kita cari muka y sama mcm kita lak.. hehehehhee..

Liza said...

Nadine nampak lg vouge diana lebih ayu...

Ena said...

bg pandangan mata kasar akak nie pulak.. lebih suka wajah diana... ayu gituw..

[-suziey-] said...

aahla ade iras..cun plak tu..heeh..

pstt..kita tag awk utk giveaway..check it out ok..hehe..gigih join GA skang:p

nieda said...

mmg ada iras lah

nieda said...

mmg ada iras lah

zura@iwan said...

wahhh...nk seiras la...lawa betui..hehe

hajarus said...

memang seiras sungguh...

SYaMiLa said...

eh..sama la kan...

dua2 cantik...

My Recent Post "Cik T Makan T"

firahadifa said...

ha'ah la.. mmg sama , tapi nadine lagi cun kot.. :)

Hezesuze said...

wow sejibik uols...huhu

ainzuryn said...

Cantik ni perkara subjektif...cantik pada kita tak semestinya cantik pada orang lain. tak gitu?

Nana said...

ye la mmg iras

♥ Cari2 Kat Sini ♥

Tabung Balqis

Disclaimer (T&C)

All content provided on this blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site. The owner will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

We grant you a nonexclusive, nontransferable, limited right to access, use and display the blog and the materials provided hereon, provided that you comply fully with these Terms and Conditions of Use.

This policy is subject to change at anytime.