Followers

Friday, October 22, 2010

♥ Majlis Cukur Jambul Anak Dynaz Mokhtar ♥

Selamat sudah Majlis Potluck kami kat opis...minggu depan mama story k..
ari ni tak sempat sebab mama nak siapkan payroll pastu nak balik...
ada citer best pasal potluck....tunggu minggu depan k
ari layan citer artis je k...



Cengkerang mutiara yang menghiasi kediaman ibu bapa Wan Intan Edrinaz Datuk Wan Mokhtar atau lebih dikenali sebagai Dynas menjadi tumpuan utama. Bukan sahaja kerana hiasannya yang cantik tetapi bayi kecil yang berada di dalamnya berjaya mencuri perhatian. Diadakan sempena majlis cukur jambul dan aqiqah puteri sulung milik Dynas dan suaminya, Mohd. Hafizi (Fizy), Khyra Khalyssa kelihatan comel dalam dres kecil labuh berwarna putih. Meriah dengan kedatangan sanak saudara serta sahabat handai, majlis tersebut sepatutnya berlangsung lebih awal.

Namun, disebabkan persediaan yang tidak dapat disiapkan, majlis itu hanya berlangsung pada Sabtu lalu.

“Sebenarnya majlis ini dirancang pada saat-saat akhir. Jadi, banyak benda yang tidak dapat disiapkan tepat pada masanya. Maka, ia ditunda sehingga minggu ini.”
  • p/s sumber Izyan

12 comments:

Myra Jay said...

Mmg cantik cengkerang, tmbhn bb pun cumel..Sooosuai sgt..hee

UMMI AMNA&AMZAR said...

teringin nak buat camni..tp ape lah daya kita kannn..syukur dengan apa yg ada..alhamdulillah

[-suziey-] said...

comel giler ank dia..sebijik muka dia..

eima said...

apalah nasib baby pertama dynas ... sedey tul bila diperlakukan begitu ... hanya kerna die istimewa ......

Hezesuze said...

eh silap tu suziey
anak dia sejibik cam fizy ayah dia huhu

AngahSayang2314 said...

ala2 cutenyer tengok muka dia hehehe

Joy said...

alahai..dynas ni manis sungguh...anak dia pun comel ;)

hajarus said...

comeynyer anak dynas nii...

BIONIC WOMEN said...

dynas semakin cantik pas bergelar ibu kan????
khayra khalisya...me simpan nama tuh utk anak ke2, tapi dynas dah amik..huhuhuhu

shiemz said...

baru cukurjambull... bertunang kawen nanti dok dlm ape lak x tau la.. hahhaa...

mummy_ayu said...

anak dynaz sgt tomei mcm mak dia jugak...

MamaYatie said...

uihhh...comeynya anak dia..

♥ Cari2 Kat Sini ♥

Tabung Balqis

Disclaimer (T&C)

All content provided on this blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site. The owner will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

We grant you a nonexclusive, nontransferable, limited right to access, use and display the blog and the materials provided hereon, provided that you comply fully with these Terms and Conditions of Use.

This policy is subject to change at anytime.