Followers

Monday, October 11, 2010

♥ Our PhotoShoot ~ Superb ♥

Salam semua...weekend yang penat sebab pi kenduri kahwin
ari Sabtu mama hantar MIL ke Melaka tengok Adeq Ipar mama dapat baby Boy
then Ahad kami pi majlis kenduri Kahwin sana sini...
sampai 3 buah majlis kahwin kami pi..
sampai kat rumah kol 4.00 petang dah nak pengsan kepenatan..
tapi sempat gak kami pi PhotoShoot kat Taman Layang2 Kepong..
mula2 cam tak jadi jerk sebab kami semua dah penat..
tapi tibe2 papa nak amik angin kat taman tu...
so dengan larat tak larat kami pi jugak semalam...kali ni model PhotoShoot memberikan kerjasama yang BAGUS sekali...nge...nge....jm layan piccas separuh yang sempat mama upload

kedatangan kami tidak disambut oleh sesiapa pun...hu...hu...bawak moto k kali ni kami pi taman..anak dara ni la yang paling sonot sekali...
dia dah mulakan aksi...dah macam baba & nyonya...sporting giler anak dara ni kali ni..
memberikan kerjasama yang superb...
dan lagi...suka wat muka lagu tu...
dengan payung plak..sampai tak pakai kasut k...
berwajah ayu...kih...kih...


pegang payung pun dah tak betul...
cekak rambut pun dah senget benget
sibuk mmperkatakan sesuatu...
piece...gambo kami berdua yang mama suka...
leh join contest kat magazine pasni...
ho...ho...jenuh nak pi cuci gambo ni...
kami lagik....nampak tak ada sesuatu yang balqis campak???
biler papa nak snap pic balqis cepat2 campak nudget....
saat2 indah yang mama suka...
dah berat sikit anak dara ni...dari 9kg naik sekilo jadi 10kg
lagi mama & balqis...
camera cokia je...so gambo tak berapa nak cantik...
sibuk nak dodok kat papa jugak
sampai tekehel cekak balqis tu...
terpancar kegumbiraan anak dara ni....
gambo waktu kami dah nak balik...

sampai terbaring2 model kali ni...
model dah penat beraksi....
lagi...balqis suka bergambo lagu ni...mama yang naik penat dukung
gambo kami nak balik...sungguh la anak dara ni kuat melaram....
  • p/s mama nak pi kuar jap...satgi sambung balik..
  • p/s kami pi ari ahad tak tau la nape date kat gambo tu 09/10/10 ingat nak simpan kenangan 10/10/10...hu...hu...salah setting kot....
  • p/s ada sape2 nak tengok lagi gambo photoshoot kami???kalo ada jap gi mama upload k...

19 comments:

wanie_cmi said...

comelnyer......

Ummi Eisya said...

amboi,makin pandai anak dra ni posing..ikut ibu dia ke ni..cun semua picas tu..

mamalieyna said...

sporting giler kak balqish kali ni ye...suka tengok...tempek la lg dan lagi! ^_^

mama tisya said...

kemain balqis berposing ye...mcm2 gaya...nk plak ada moto skali lg sronok ye

hah cpt upload gmbr lg..nk tgk

miezaniera said...

pandainye balqis bergaya dpn camera..semua gmbr cun..ade bakat jd model cilik nih hehehe

ejaMaria said...

rajin nye melayan gambar ;p...

Damia Aleesya & Damia Ayunie said...

makin bergaya, makin pandai posing...semua pun chumell

Cute MuM said...

cantik2..
xsabar tunggu Dania posing camnie pulak..

Gieyana said...

Sporting giler Aqish berposing yer..Comeyy! kalau hrpkan Nureenku, x der mahunya dier nk posing2 cenggini..huhu...

nieda said...

comel...pandai beraksi

MrS. F!zA said...

suka gile gmbr last!! vogue da vass habis!!

mama rifQy said...

amboi!!!!sungguh2 die melaram!! pandai gambar!!

Farra Dhelina said...

sakan bposing!! pic yg kelas tu , best! ada style

pic naik moto pon ctk, ceria je

mummy_ayu said...

tomeinya anak dara nie posing...sporting sgt...best!

zura@iwan said...

amboi smpi 3 kenuri attend ye...bestnya...

kemain ye balqis posing. pandai dia..

ibu_Arifa said...

cantiknyer...pandai lah si comel ni posing..berbakat tul dia.

bintangku said...

kecik2 lagi dah pandai posing... comel jerk gaya dia.

[-suziey-] said...

amboih..pndainya balqis berposing..syiok btl ni kalu ade DSLR..ape lagi..rembat ler 1 dslr..best shooting klu ank suka posing:)

cha said...

tak sabar nak tunggu balQis besar, mesti jadi kaki kamera macam mama dia jugak.

♥ Cari2 Kat Sini ♥

Tabung Balqis

Disclaimer (T&C)

All content provided on this blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site. The owner will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

We grant you a nonexclusive, nontransferable, limited right to access, use and display the blog and the materials provided hereon, provided that you comply fully with these Terms and Conditions of Use.

This policy is subject to change at anytime.