Followers

Wednesday, October 13, 2010

♥ Perkahwinan Bienda ♥



Penyanyi Bienda mengadakan majlis persandingan perkahwinannya dengan penerbit kanan di Media Prima Berhad, Kamarul Zariman Abdul Rahman di Selayang, Selangor pada Jumaat, 8 Oktober 2010. Namun penyanyi itu masih ingin berahsia pasal tarikh sebenar dia dan suaminya disatukan. Mengapa Bienda masih tak mahu dedahkan tarikh pernikahan yang dijalankan secara tertutup itu? Adakah benar Bienda sebenarnya sudah lebih setahun bergelar isteri?


"Saya masih belum bersedia untuk memberitahu bilakah saya bernikah. Saya akan mengumumkan apabila tiba masa yang sesuai nanti," kata Bienda

11 comments:

Myra Jay said...

Itu la kan Anje, tarikh nikah nie kita sepatutnya hebahkan, tarikh sanding xngapa..
Tp mgkin Bienda ada alasan sniri

eMMe said...

bienda cantek sgt...suke tgk dia...

mamaaerish@eb said...

kerana ianyer agak privacy... ;p

Intan Inn said...

yerlahkan hari bersejarah patut dihebahkan..erm may b ada lasan sendiri..semoga dia bahagia

Ena said...

mcm2 hal artis ni kan.. yg elok tak salah nak di hebahkan.. mrmmm..

~Siti Hajar~ said...

tarikh nikah pun nak rahsia2 wat pe? dah terang2 dah nikah, hebahkan ajalah...

mcm2 dunia artis ni..

Adlina Husaini said...

gambar biru tu cam takut sikit tengok mata dia arr..

tapi yang lagi 2 tu cantik ^_^

huby dia pun muka cam ala2 dia gak kan..

[-suziey-] said...

la yeke..xtau plak dh laam dia nikah..tp sweet gk dia mlm tu..hehe..kata pn pengantin kan:p

atty's said...

lor napa lak nak sorok2..buat org berdosa je fitnah mcm2 kang..apapun hak dia kan .nak buat camne

zAnNa@mAMaBaTriCE said...

cantikkkan bienda...
suka konsep perkahwinan dia...

Nana said...

cantik sgt..tp pelik nape beria2 rahsia date nikah?

♥ Cari2 Kat Sini ♥

Tabung Balqis

Disclaimer (T&C)

All content provided on this blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site. The owner will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

We grant you a nonexclusive, nontransferable, limited right to access, use and display the blog and the materials provided hereon, provided that you comply fully with these Terms and Conditions of Use.

This policy is subject to change at anytime.