Followers

Wednesday, November 3, 2010

♥ New Baby Diana Rafar & Zamarul Hisham ♥

Agak terlambat untuk kami berkongsi dengan anda semua kegembiraan pasangan suami isteri Diana Rafar dan Zamarul Hisham. Pda 29.10.2010 telah lahir anak lelaki buat pasangan ini. Bayi yang masih belum diberi nama itu dilahirkan dengan berat 2.9kg.
Di atas adalah gambar anak lelaki Diana Rafar dan Zamarul Hisham. Kata orang tua-tua, anak lelaki kalau ikut muka mak akan jadi super hensem. Kalau anak perempuan pulak kena ikut muka ayah baru super duper cun. Betul ke?
Apa pun tahniah kami ucapkan kepada pasangan Diana dan Zamarul. Semoga lepas ini dapat anak perempuan pulak.

12 comments:

shiemz said...

patut la anak aku hensem pasai ikut muka aku yg cun nie... hahaha

Ummi AmnaAmzar said...

Diana rafar laa..hehe..kt tajuk tu clap..

Ain said...

alahaiiiii chomelllnyaaaaaa...

tahniah untuk mereka berdua...

Amni said...

jadinya cik puan amni ni cun la yerk? sebab muka ikut muka bapak.. bapak plak sikit lebih hensem dari p.ramlee... hehe...

e.l.i.s.s.m.i.e said...

kalo bapak tak hensem mcm mana tu :p bestnya bau baby !

ummiaqeef said...

comeinye...

Hidayah said...

ala cutenye dia..kalo ikut kate org tua2 tak encem la anak sy sbb muka sebijik bapak dia hehehehe nasib bapak encem da

wan nurul hezrina abd halim said...

wangi bau baby...tahniah...ingt nk berank lg tp nnt dululh..hehe

Nana said...

comei nye bb dia
eh yeke anak pompuan ikut muka ayah super duper cun?hahah damia mmg sebijik muka ayah dia

zura@iwan said...

comeyyy....cm muka diana jerk...ermmm aku bila nk ada anak ni..huhu

Sricahaya said...

comel laa..lama dah tak bau bby..

zurazari said...

sangat cumel!!!

♥ Cari2 Kat Sini ♥

Tabung Balqis

Disclaimer (T&C)

All content provided on this blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site. The owner will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

We grant you a nonexclusive, nontransferable, limited right to access, use and display the blog and the materials provided hereon, provided that you comply fully with these Terms and Conditions of Use.

This policy is subject to change at anytime.