Followers

Tuesday, November 2, 2010

♥ Rentetan ~ Kekasih Baru Nabil Raja Lawak ♥



Oh, oh dan oh sekali lagi. Nampak mesra sungguh Nabil Raja Lawak bersama dengan gadis di dalam gambar di atas. Menurut si pengirim email, gadis tersebut bernama Qasha, kakak kepada pelakon Zaris Nellydia yang hangat dengan drama Ahmad Durrah. Mungkinkah gadis ini yang menjadi punca perpisahan Nabil dan Irma? Kami tak berani nak spekulasi tetapi kemesraan mereka berdua memang agak terserlah di situ.

Dan kami akui si Qasha ini memang menarik, cantik dan agak seksi. Mungkin itu yang membuatkan Nabil tertarik kepada Qasha. Rasanya kita tak perlu tunggu lama kerana pastinya Nabil akan keluarkan statement mengenai hubungannya dengan Irma. Harap-harap pihak wartawan yang bertanya soalan nanti boleh tolong tanyakan siapakah si Qasha ini di mata Nabil.

Lagi gambar Nabil bersama Qasha dengan membaca artikel ini sepenuhnya.
  • P/s Sumber BeautifulNara

8 comments:

Ena said...

bukan seksi lagi.. tapi seksa..

akak sangat sakit mata kalo tengok pompuan pakai mcm ni.. mrmm.. moga2 dia diberi hidayah!

az rina a.k.a jaijina said...

adeh, macam² lah artis ni..bukan ke dorang cakap nak kahwin tu hari? bukan jodoh dah kan, nak buat lagu mana..

maslinamansor said...

ha... tak tau pun..

soshylady said...

kalau gini gayanya, memang patut si irma tu reject. kurang ssuai dbuat suami, kan mama!

harap si nabil tu berubah.

Ciklinn said...

huhuhuhuh nilah yg kena tangkap dengan irma kat umah nabil tu kan?

mamalieyna said...

seksi abessss...haissh..sampai kemana la hubungan tu pulak?..isk2x..

zura@iwan said...

mcm2 la donia artis..hehe

Dr Love said...

kalau dah ini pilihan nabilll~adoiyai~

♥ Cari2 Kat Sini ♥

Tabung Balqis

Disclaimer (T&C)

All content provided on this blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site. The owner will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

We grant you a nonexclusive, nontransferable, limited right to access, use and display the blog and the materials provided hereon, provided that you comply fully with these Terms and Conditions of Use.

This policy is subject to change at anytime.