Followers

Tuesday, November 16, 2010

♥ Zoo Negara ~ Finale Part 4 ♥

Nak habiskan jugak citer ni walaupun semua dah muak nak baca
nanti kalo simpan dah basi k....dah la nak cuti lama ni..
ok sambungan entry yang sebelum ni tak habis2 lagik citer pasal Zoo
dah macam promote semua blogger pi Zoo plak dah ni kekdahnya...
kami ke kandang Orang Utan...
balqis suka tempat ni sebab suak tengok orang Utan gayut k
tu dia....kalo dapat pegang best ni...tapi ada berani ke?

haish mama dok sibuk nak snap2 pic balqis plak sibuk tunjuk ke sana
ape yang balqis dok kalut tunjuk2 tu
jom kita Zoom In sikit

tu dia Cipanzi...o balqis lebih suka tengok cipanzi dari orang utan k...

amik kesempatan bergambo tempat2 yang menarik tertarik & da bomb

anak kesayangan papa...kerana cinta ku turutkan...nge...nge....

ape ni...sape pandai teka...ni la rakun...
very friendly k...tak malas cam yang lain asyik tidok je

tengah manjat2...papa suka tol dok snap2 pic rakun ni
balqis kata " mama cat ni rajin la, tak idok pun"....

kat akuarium....dah nak ending ni k...
wat muka masyam cebik3 sebab dah penat...
pastu leh marah plak sebab mama asyik snap pic di je
wat muncung2 plak...

gambo terakhir sebelum hujna turun dengan lebatnya...
plan nak pi rumah Ayu a.k.a Mummy Ian & iris
tapi tak jadik la pulak sebab hujan lebat then balqis plak tidok...
maka dengan ini tamat lah sudah citer ke ZOO NEGARA ni...
ari ni bz dok perah otak nak wat entry Auto Publish untuk ari Khamis & Jumaat
sebab that day mama AL cuti suka suki...hu...hu....

15 comments:

mama tisya said...

mmg ujan lbt aritu...nasibaik balqis sempt tgk byk binatang b4 ujan..tk p ke kt area ular?

amyeryn said...

kita phm aper anje komen...hehehe

Ena said...

dah abis yeh!.. akak jugak la tak samapi2 lagi.. huhu

mamaaerish@eb said...

sgt jels... biler la kami nk gi nih... hu3

Sricahaya said...

sonok + Penat kan..

Mama Zharfan said...

geram lah me tgk pics balqis ni...tomey even buat apa2 pose pun..

bila la me nak ada gegirl hehhehe

mama rifQy said...

wa..da part4!! bile la nak g zoo gak ni..hehhehe..

selamat bercuti anje =)

[-suziey-] said...

waaaa balqis lg teruja mau tgk cipanzi dari org utan yek..ekkke:D

rakun ni famili org utan jgk ke?

waa bestnye cuti smpai weekend yek..kt esok je cuti sehari...

Hezesuze said...

org utan paling tua kt zoo tu uols..hehehehe

balqis sgt cute.,,

Liza said...

Pandai balqis posing. Zoo a must place to go.... jakun gk masa first time pergi last year. hehe

mamalieyna said...

best2x g zoo! ^_^

bergaya2 kak balqish pose tauuu!

Faryza said...

habis sudah... bila laa nk bwk amir gie zoo.dulu dlm perut ada la bwk. tgu adek besor skit br bawak laa..hehehe

mummy_ayu said...

tu la..terunggu gak Ayu but bila ujan lebat tu..dah agak..takpe lain kali kita jumpa yer...

Intan Inn said...

whhh sangat;ah seronok yer da[at berjalan2 tgk binatang..erm aqish seronoklah tue yer..tapi aunty sukalah tgk baju aqish mmg cantik lau ada untuk org macam aunty beli punya hehhee..

Emmelly Hanafi said...

wah..nampak berisi betul balqish skang..dah bape kg berat dia now?

♥ Cari2 Kat Sini ♥

Tabung Balqis

Disclaimer (T&C)

All content provided on this blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site. The owner will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

We grant you a nonexclusive, nontransferable, limited right to access, use and display the blog and the materials provided hereon, provided that you comply fully with these Terms and Conditions of Use.

This policy is subject to change at anytime.