Followers

Sunday, December 19, 2010

♥Aby Abadi Sambut Harijadi Zul Ariffin ♥

Tak tahulah apa hubungan Abby Abadi dengan Zul Ariffin ni, nak kata berpacaran, tak juga, tapi mesra banget sih. Takpa lah dah dunia mereka berdua, mencari pasangan untuk menemani kehidupan seharian, kita jangan dok hipokrit sangat mengenai mereka berdua, doakan sahaja mereka bakal disatukan. Kemesraan mereka jangan mudah betul ditafsirkan, hanya mereka berdua sahaja yang tahu mereka bercinta atau sekadar bercinta. Dan yang terbaru mengenai mereka berdua adalah, Abby sempat sambut 'befday' Zul, mungkin yang ke-22 kalau tidak silap. Korang layan dulu lah ya, kalau boleh nyanyikan lagu 'befday' sekali. Hehe. -gambar Facebook Abby Abadi






p/ sumber izyan...

16 comments:

mummy_ayu said...

amboi..mesra nya diaorg...bila lagi nak betunang ke kawin kan?

Miza Yusof said...

comel kan abby dan zoul. hehe. bahagia betul tengok gambar dorang ni :)

e.l.i.z.@ said...

comel la abby ni...awat la si norman xmoh kt dia huhuhu..jodoh kan huhuhu zul tu pun hensem..sesuai la ;-)

Farra Dhelina said...

so sweet pulak tgok..nmpk fun sgt diorg

ibuayahdamia said...

banyak2 pompuan dalam kumpulan elite..paling minat abby...

mamalieyna said...

22?..UUUIH MUDA LE LAGI MAMAT TU EH..HEHE..

nza said...

apa2 ajelh abby asalkn bahgia....

Ena said...

Yer la kan anje,

doakan aje yg terbaik buat mereka.. Mudah2an urusan mereka dipermudahkan.. Amin

yantz-yeem said...

abyy mmg comei dr dulu...suke tgk dia...suka lah kalo diorg nie kawen..padan kan muka si norman hahaha..

yg nyata abyy lagi comei+ baik + lembut dari si memey tu!!!

eMMe said...

nampak muda la abby.....
moga bahagia la hendaknya...

zura@iwan said...

ada jodoh x ke mana kan....

Zaidah said...

bilalah diorang nie nak kawin...cepat2 lah kawin...

tiefazatie said...

comel gle!!!hihi..suka tgk..xpe la..kalu dh jodoh dorg kan2..hihi

[-suziey-] said...

sweet je deme berdua ni..hiks..teringt plk cite abby mahabbah de laila..hehee

wan nurul hezrina abd halim said...

sesuai lah diorgnie.mmgmacam dah bleh kawen dah

MamaYatie said...

opsss...teman tp mesra nih..

♥ Cari2 Kat Sini ♥

Tabung Balqis

Disclaimer (T&C)

All content provided on this blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site. The owner will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

We grant you a nonexclusive, nontransferable, limited right to access, use and display the blog and the materials provided hereon, provided that you comply fully with these Terms and Conditions of Use.

This policy is subject to change at anytime.