Followers

Thursday, December 30, 2010

♥ Alhamdulillah Kemenangan KE 4 Thru MAGAZINE ♥

A
lhamdulillah kemenangan kali ke4 thru Magazine
B4 this peranh menang kat magazine Mami & Baby & Parenthood

ari tu mama ada hantar borang penyertaan untuk contest ni
then tak sangka ada rezeki mama untuk menang..
lepas ni mau lagik aktif join contest2 yang ada thru magazine
tapi bulan Dec ari tu beli magazine, tak sempat nak join la
gambo balqis pun tak sempat nak cuci lagik

p/s to huda...kalo nak kita amikkan hadiah huda ari tu kasitau k, kita amik hadiah ni minggu depan kot, so kita pi leh la amikkan huda punyer hadiah sekali, then kita pos kat huda...

21 comments:

mama tisya said...

tahniah..menang lg...lps ni berthmbh2 semangat antar gmbr balqis thru magazine

ibu_BatRiSya @wardah said...

waa...tahniah!!
kite cari gak parenthood...tp mcm susah nak jumpa la..

Atia Adina said...

tahniah....menang lagi....murah rezeki sungguh

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis ♥ said...

to amy: amin, moga makin bertambah rezeki

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis ♥ said...

to ibu batrisya: kat sana susah nak carik ek, kat sini sennag je kita slalu beli kat kedai majalah

MamaRifqy said...

wahh..balqis semakin popularr laaaaa!!bagussss

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis ♥ said...

to atia: tq2...jom la join masuk gak

Nana said...

tahniah
rajin anje msk contest through magazine ek.
kita xpenah sebab malas hehe sebab kan ken anto gambar mls nk g cuci hehe

Ummi AmnaAmzar said...

murah rezqi anje n balqis ek..Tahniah!

Cik Jue said...

tahniah....moga terus bertambah rezeki 2011

Huda said...

tahniah anje.

ok, nnti huda fwd emel mereka tu. tq sudi nak tolong ambilkan..

smms said...

wah tahniah ..teruskan usaha lagi ya ..aqish mmg berbakat

cik puan akish said...

waahhh menang agi..tak sia2 usaha anje...=)

congrats2...

ieda said...

congrats dikk .. bestnya:)

atty's said...

Tahniah anje & balqish
tak rugi kan join2 contest nie.

BIONIC WOMEN said...

tahniah anje n balqish..
kita ni bila ler nak terjebak ni..
syik x jadi jer nak anta

Zur@ZaRi said...

tahniah...
betuah tol dak qis nie=))

Farra Dhelina said...

rezeli lagii..taniah anje

Mama Zharfan said...

congrats tau!! besshh menang byk2 heheh

♥♥♥ سواي @ ماما ايمان شاهيراه ♥♥♥ said...

bilalah mama maryam nak rajin cam mama balqis ni? huhu

EiJa ZaQuaN said...

Tahniah anje..eija selalu beli jerk magazine..bacanye mesti ntah bila2...huhu

♥ Cari2 Kat Sini ♥

Tabung Balqis

Disclaimer (T&C)

All content provided on this blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site. The owner will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

We grant you a nonexclusive, nontransferable, limited right to access, use and display the blog and the materials provided hereon, provided that you comply fully with these Terms and Conditions of Use.

This policy is subject to change at anytime.