Followers

Wednesday, December 8, 2010

♥ Hah! Sein, Nana Pulak Nak Bercerai? ♥

KUALA LUMPUR 8 DIS 2010: Sedih pulak Murai Batu bila dengar cerita yang baru sampai kat telinga Murai Batu. Tidak tahulah betul atau tidak, tapi cerita ini agak sadis jugalah. Murai Batu dapat tahu, pasangan Juara Sehati Berdansa Musim Ketiga, Sein dan Nana khabarnya nak bercerai.
Mengucap panjang Murai Batu apabila si pengirim berita menyampaikannya kepada Murai Batu. Yelah, mereka berdua ini memang nampak romantik dan gembira selalu. Menurut sumber Murai Batu, pasangan tersebut akanhadir ke Mahkamah Tinggi Shah Alam, Selangor petang ini bagi membincangkan tentang kes penceraian mereka.
Lepas satu per satu, pasangan sehati berdansa ini bercerai.Susahlah nak cakap sama ada program Sehati Berdansa itu memang mempunyai badi kurang sihat sehingga setiap pasangan yang masuk program itu akan bercerai.
Tapi ada juga angin yang bertiup mengatakan hubungan pasangan Sein dan Nana ini goyah dikatakan berpunca dari Sein sendiri yang dengarnya telah main kayu tiga di nelakang isterinya.
Sama betul atau salah, itu Murai Batu susah nak cakap hanya mereka dan keluarga mereka sahaja mengetahuinya. Harapan Murai Batu kalau boleh selamatkan perkahwinan itu, selamatkanla. Lagipun usia perkahwinan mereka yang telah pun memasuki tahun keempat dan fikirkanlah tentang anak-anak.

9 comments:

MamaRifqy said...

ye kee? mmg tak tau ponn!

me suya said...

tadi suya ada baca pasal depa due ni.. adeyh mmg sedih kan.. thanx share sis

eT said...

sungguh ker...siannyer...
mungkin ada hikmahnyer...urrmmm

Hezesuze said...

dah sah bercerai uols...baru jek akak buat n3 pasal nie tapi autopublish punya n3 ri jumaat hahaaha

Hunny said...

Banyak dah artis yang bercerai. Kehidupan artis memang terdedah dgn fitnah. Itu risiko yang mereka ambil.

Nana said...

mmg badi sehati berdansa hahaha
seb baik xde dah sehati berdansa
jgn mari menari mcm tu gak dah ler

mamalieyna said...

dunia artis ni..balik2 citer yg sama jugak./.hish la..moga2 kita2 ni terpelihara la hubungan smpai akhir hayat kan..huhu..

Sarah Syazwani said...

terkejut juga..x penah pulak dgr diorg ada masalah

Fieza said...

Cerai jugak..kesian kat anak2

♥ Cari2 Kat Sini ♥

Tabung Balqis

Disclaimer (T&C)

All content provided on this blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site. The owner will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

We grant you a nonexclusive, nontransferable, limited right to access, use and display the blog and the materials provided hereon, provided that you comply fully with these Terms and Conditions of Use.

This policy is subject to change at anytime.